Uitgerekend september 2017

Volgende weer week terug komen. Het is waarschijnlijk wel gegroeid en misschien een klein hartje maar dat kan mijn hartslag ook zijn. Het vruchtzakje was in takt wat een goed teken is. Het klonk wel positiever maar nog steeds geen zekerheid.

Cobie

wat goed dat het dus toch nog een beetje positief is!

Vervelend natuurlijk dat je weer een week in onzekerheid moet rond lopen..

maar meestal als ze positief zijn zit het wel goed

ik hoop het beste voor jullie

en dat deze week snel voorbij mag gaan voor je

veel liefs Nikki

Dat is natuurlijk niet helemaal waar je op hoopte, maar ik hoor ook positieve dingen. Vruchtzakje in tact en ook het vruchtje iets gegroeid. Probeer er nog vertrouwen in te hebben dat het goed zit, zoek afleiding en zorg goed voor jezelf! Hopelijk wordt volgende week dan echt je onzekerheid weggenomen Cobie! Succes!

Nee maar toch sta ik er zelf wel postiever in, voel me ontzettend goed verder alleen mega moe en zere borsten maar wel top! Ook heb ik veel last van afscheiding wat de verloskundige ook een goed ding vond. Vorige week werd het op 5 weken geschat en vandaag qua grootte op 6.1 .. Dus dat is een week! Probeer nog steeds wel realistisch te blijven om niet weer van een grote roze wolk af te donderen. Deze veroskundige was tevens wel heel lief en leuk en legde alles heel duidelijk uit. Het kan zijn dat het wel goed is maar het kan ook zijn dat het te langzaam aan het ontwikkelen is en dat is niet goed.. Maar zolang er geen bloed ben in allang blij.

Lieve meiden ik wil jullie bedanken voor al jullie lieve berichten en steun ook via apjes vandaag. Wat onrzettend lief, heb er een traantje om gelaten. Als alles binnenkort echt goed blijkt te zijn wil ik graag weer in de groepsapp.

Ach lieverd toch niet waar je op hoopte,  weer een week on onzekerheid. Nu gelukkig iets positiever als afgelopen weekend.

Suc6 en ik blijf voor je duimen en aam je denken :)

Heeft er iemand al zo nelplooi meting gadaan.. wil eigenlijk graah weten hoe dat in ze werking gaat..  weet dat het met een echo is maar meer eigenlijk niet..

Xoxo nicklee

Terug
Bovenaan