Uitgerekend september 2017

@ essjes

ja weer een stukje wijzer hihi

komt ook zo veel op je af...

ik zou lekker gaan genieten!!! Ik ben blij als ik ook wat meer weet en wat verder ben..

ben nu 10 weken en weet nog maar weinig over de gezondheid en ben ook nog niet in de 3 maanden fase dus geniet jij nou maar alvast van al het goede nieuws!

Hoi allemaal,

Ik ben Annet, 26 jaar en uitgerekend van ons 2e wondertje rond 25 September. Wij hebben al een prachtige dochter van bijna 2.5.

Jullie ook allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ook ik heb 3 weken in onzekerheid gezeten. Hadden op 31 Januari onze eerste echo, was toen wel iets te zien. Maar gaf geen duidelijkheid. (Ze dachten dat ik toen al +/- 8 weken zwanger zou moeten zijn) zei dat ik me erop moest voorbereiden dat ik het zou gaan verliezen.

Nu afgelopen Maandag weer een echo gehad (in de tussentijd geen bloedverlies gehad) en bleek dat ik toen dus gewoon "pril" zwanger was. Alles leek nu goed en was +/- 9 weken zwanger...

Hiermee wil ik zeggen dat ik voor jou hoop (Cobie) dat jullie ook goed nieuws gaan krijgen. Ga voor jullie duimen....

Gezellig hier op het forum trouwens (ik zat aldoor op een ander forum, maar wilde hier ook even een kijkje nemen)

Ik ben vandaag 13 weken en wij gaan vandaag voor een extra echo bij de echoscopist vanwege de vorm van mijn baarmoeder. Toch wel weer spannend, 2 weken geleden spartelde het kindje er vrolijk op los! Blijft gek om te bedenken dat dat in je buik zit en je daar in je buik niks van voelt. Nou zin in dus! En een beetje gezonde spanning voor de baarmoeder en doet het frummeltje het nog??

Wij morgen maandag voor onze eerste echo op! Spannend en zoveel zin in! Vanavond ga ik met m'n moeder naar de negenmaandenbeurs lekker info op doen en leuke dingen kijken!

het lijkt erop dat een conbinatietest bij onze verzekering vergoed wordt, is dat bij jullie ook zo?

Nou inderdaad Nikki, Er komt ook heel veel op je af. Is ook niet niks allemaal vind ik. Het is wonderlijk allemaal dat het haast niet te bevatten is.

Hi Annet, welkom hier. Op welk forum zit je dan nog meer? Ik vind het wel leuk om daar ook eens te kijken. En wat fijn dat toch alles goed is. Moet heel spannend geweest zijn.

@ essjes

nou inderdaad..

ik heb maandag m'n 10 weken echo maar ben heel bang dat t niet meer goed is :(

het slaat nergens op dat weet ik want m'n vorige echo was precies zoals hoort..

maar ik voel me helemaal niet zwanger eerst wel nu niet meer..

ga vandaag naar de 9 maanden beurs ik ga alleen kijken..

wij zijn jordaneesen en die hebben nog al last van bijgeloof dus wat kopen is uit den bozen

ben blij als t maandag is! Hihi

@nikki

Ik moet wel zeggen dat de zwangerschapsverschijnselen bij mij ook wisselen hoor. Ik ga richting de 12 weken en ik merk dat het echt in golfbewegingen gaat. Vorige week merkte ik ook niet zoveel en de afgelopen paar dagen weer wel.

En ik heb ook nog niks gekocht hoor. Misschien dat ik vandaag wat koop. Ik ga nog niet naar de 9 maanden beurs. Ik vind het al een raar idee als ik straks een prenataal of zoiets in zal lopen, haha!

Blijf maar lekker bezig dit weekend. Het komt vast goed maandag. Hoe laat moet je?

@Marjo, ben je al geweest? Ging alles goed?

Hoi allemaal!

Ja alles was goed, het kindje is nu 7 cm, lekker gegroeid! Voor wat betreft mijn baarmoeder doet ie het beste wat we zouden kunnen hopen! Het stukje extra weefsel groeit niet mee en de 'andere ruimte' is ook aanzienlijk kleiner geworden. De baby drukt het dus weg en kan er op zich gewoon onderdoor. Het zou alleen met draaien een probleem op kunnen leveren maar tot die tijd gaat alles lekker!

Hier wisselen de symptomen ook heel erg. Deze week vakantie en kan ik lekker luieren. Ik merk dat ik dan gelijk wat minder symptomen heb omdat ik goed uitgerust ben. Succes nog allemaal met wachten meiden en een goed weekend!!

Terug
Bovenaan