Uitgerekend september 2017

@Verity Wat fijn dat alles goed was.

@nikki Ik moest wel even lachen om jullie aanpak. Dus de bakker weet het eerder dan jullie zelf. Geweldig idee dat jullie net zo verrast zijn. Maar kan je jezelf bedwingen om niet in die envelop te kijken?

@Rianne Het idee dat ik mezelf die twee stappen kan besparen in de nacht klinkt heel aantrekkelijk :))))

@Sparkle Wow wat een eind weg. Woon je er al lang? Is de verloskundige zorg heel anders dan hier? Of vergelijkbaar? Misschien meer echo's bijv?

Hoi iedereen, ook wij verwachten onze kleine in september namelijk 05-09. :) Zwanger geraakt door ivf icsi, hierdoor 19 april een uitgebreide 20 weken echo ipv de reguliere 20 weken echo... Moet eerlijk bekennen dat ik dat toch wel erg spannend vind :s

Gefeliciteerd Lisette! Wat fijn dat de ivf  icsi gelukt is. Ik ben benieuwd wat er dan anders is aan de echo die jij krijgt omdat de 20 weken zowiezo uitgebreid is. Maar hoe dan ook is het spannend. Vind ik ook hoor. Ik ben 9 sept uitgerekend en heb 24 april de 20 wk echo.

@essjes bedankt! Jij ook van harte gefeliciteerd, we zitten vlot op elkaar met datum zo te lezen :). Het verschil is dat je bij een icsi zwangerschap standaard een GUO echo krijgt bij 20 weken ipv de "normale" SEO echo. De GUO duurt wat langer en ze kijken hierbij nog meer naar eventuele afwijkingen. Ze kijken bijvoorbeeld ook net wat meer naar de functie van de nieren etc. Fijn dat alles zo gecontroleerd wordt, maar het maakt t toch wat eng... Ff duimen dat alles helemaal in order is ;) hoop t bij jou en de rest van de dames natuurlijk ook :)

Hallo meiden, ik ben 20 september uitgeteld. Ik voel sinds 1 april (het is geen grap) de kleine af en toe "kietelen" hahaha. We weten sinds anderhalve week, dat we ons kleine meisje mogen bewonderen in september.

@babette gefeliciteerd! Wat leuk dat je je kleine meid al kan voelen :) en dat jullie weten dat het een meisje wordt! Wat spannend :) Vandaag voelde ik voor het eerst een "bolling" onder m'n navel die plots weer verdween.. heel gek! Het was echt kei hard m'n buik en dan weer niet, en dat een paar keer achter elkaar :) Wij weten nog niet wat onze kleine is, vorige keer lag hij/zij lekker eigenwijs met de handjes ervoor.. Dus nu wachten op de 20 weken echo 19 april

Terug
Bovenaan