Uitgerekend September 2018

Ik mag me ook aansluiten va daag 4 weken zwanger!?
Ik zou het leuk vinden om een app groepje op te starten meer mensen daar behoefte aan ?

Groetjess

Hoi iedereen,

Tevens allemaal gefeliciteerd:) Ik ben nu 5 weken en 3 dagen  in verwachting van ons 2de kindje. Oudjaarsdag heb ik positief getest al had ik het al een dikke week ervoor verwacht. Ineens allemaal klachten die ik herkende van de eerste zwangerschap. Over 2 weken mogen we voor het eerst naar de vk en morgen komen ze langs van moeder voor moeders. 

Ohh spannend en gefeliciteerd allemaal! 
Ik lees mee en ga volgende week een test doen..hoop dat het zover is dan.
sinds september met de pil gestopt ( of was het oktober ) en zou ontzettend blij zijn als het nu zover zou zijn.
Mijn NOD zou over 2/3 dagen zijn, maar dan wil ik toch nog even wachten met de test. Spannend !!

Hoi Dames!

Ook ik kan me aansluiten bij deze groep :)
Ben nu 5 weken in verwachting van ons eerste kindje. We zijn in november begonnen dus het is heel snel gegaan. We zijn zo ontzettend blij :)
Leuk om het nu op deze manier al te kunnen delen.
Hoe is het bij jullie met de symptomen, ik voel me al volop zwanger merk echt dat er van alles gebeurt in mn lichaam.
9 februari heb ik de eerste echo kan niet wachten :)

Goedemorgen dames, 

Gefeliciteerd allemaal! 
Ook ik mag me bij jullie aansluiten. Zwanger van ons eerste kindje, heel spannend allemaal! 
Heb gelukkig nog weinig last van kwaaltjes, alleen hele zere borsten en, zoals ik gelukkig bij meer van jullie lees, wat menstruatie-achtige krampjes. Ik heb nog geen uitgerekende datum maar ik denk dat ik nu 5weken ben. 

Hallo allemaal,
Ik sluit me hier ook aan! Gefeliciteerd allemaal.
Wij zijn 6 sept uitgerekend van ons tweede kindje. Net als bij de eerste zwangerschap, voelde ik al voor de test dat het zo was. Ik voel me dan ook behoorlijk zwanger al! Mijn zoontje wordt in maart 4 en hij is afgelopen maand veel ziek geweest. Niet zo’n geweldige combi met mijn zwangersschapssymptomen ;). En sinds gisterenavond ben ik zelf ook grieperig geworden met koorts. Hopen dat het snel weer over is!
We hebben de intake bij de VK al gehad en 30-1 de eerste echo! Ben al aan het aftellen haha. Verder al meteen aangemeld bij de kraamzorg en Moeders voor Moeders.

@Lindsay: ik zal je een verzoek sturen, leuk om daar verder te kletsen!

Terug
Bovenaan