Uitgerekend September 2018

Hoii
Ik ben nu ongeveer 4 a 5 weken zwanger. Kon het eerst niet geloven vandaag nog een test gedaan en echt ik ben echt echt zwanger. Ik ben ook ergens in september uitgerekend. De goede datum weet ik nog niet. Halve wegen februari eerste echo 

Hai!
Ik hoop heel erg dat ik ook bij deze club hoor, haha! Ik kan begin volgende week gaan testen... Ik vind het heel spannend. Ik denk de hele tijd al van alles te voelen (vorige week eigenlijk al). Misschien zit het tussen de oren. :-D
Liefs!

Hoi dames allemaal gefeliciteerd?
ik mag ook me eigen aansluiten in deze groep
ik heb al eind jan mijn eerste echo spannend 
het is mn eerste supper spanned en vooral moe?maar tis allmaal waard?

Hallo dames!!
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap allemaal!!
Ik ben zelf nu 5+5 weken zwanger. 
19 januari de eerst echo, spannend allemaal.?

Hoi dames! 
Ik ben Wendy, een moeder van een zoontje van 3,5 jaar en nu 5 weekjes van de tweede.
Wat fijn om eindelijk mijn geheimpje met andere meiden te kunnen delen!
Ik heb Lindsay toegevoegd op Facebook dus hopelijk mag ik me bij jullie groepje voegen.
Ik ben heel benieuwd naar al jullie ervaringen. 

Groetjes!

Hi dames!
Gefeliciteerd allemaal! Ik heb op 7 januari getest omdat menstruatie uitbleef. En ja hoor; dikke vette streep! voor ons de eerste ronde en eerste kindje dus erg spannend allemaal. 23 januari intakegesprek en echo bij de verloskundige. Voor nu duimen dat alles goed blijft gaan!!
Lindsay, ik ga je ook toevoegen op fb. Lijkt me leuk om met jullie te kletsen nu we het nieuwes nog geheim moeten houden!
Groetjes!

Terug
Bovenaan