Uitgerekend September 2018

Hoi dames! Gefeliciteerd ?
ik sluit me ook aan, ruim 5 weken zwanger van ons eerste kindje!
dinsdag zijn we erachter gekomen, onverwacht maar heel gehoopt. Ik had een hele onregelmatige cyclus sinds ik in mei met de pil stopte. Dit was een test zovan ‘dan weten we tenminste zeker dat het de menstruatie is waar we op wachten’. Nee hoor, 2 megavette strepen!
mijn eerste afspraak staat de 31e. Man man man dat is nog láng!
ik heb megagevoelige borsten, krampjes en viel rond 15u zo ongeveer in slaap op werk. Vannacht heb ik een megaslechte nacht gehad door vlagen van misselijkheid, kramp en darmen die nogal overstuur waren. Toen weer honger, dus om kwart voor 5 crackertjes staan eten. Best al wat kwaaltjes dus! Ik vrees vooral de misselijkheid, heb een lichte fobie voor overgeven...
gaan jullie het al aan mensen vertellen? Wij hebben volgende week een verjaardag en onze gezinnen/families wonen nogal verspreid, dus we overwegen om het gewoon in de groep te gooien omdat we het niet telefonisch willen doen. Denk dat ik ook niet meer te lang wacht met het op werk vertellen. 

Ja ook ik heb deze week gezien dat ik zwanger ben. Twee testen gedaan en beiden dik roze :). Enige dingetje wel is dat vaders in spé het niet helemaal zag aankomen. Dus het is niet gepland. Hij opperde zelfs abortus of adoptie. Nooit van mijn leven dat ze me dat aandoen..
Hij is nu sinds dinsdag wel aan het bij draaien en praat erover met zijn beste vriend. Hij maakt zich vooral zorgen omdat we redelijk klein wonen. Namelijk een slaapkamer en woonkamer alleen. We hebben het huis gelukkig wel helemaal voor ons zelf, dus geen gedeelde keuken oid. En er is een lift naar de tweede verdieping. Daarnaast maakt hij zich zorgen om zijn opleiding, maar heb hem daar inmiddels over gerustgesteld.
Hij moet nog wennen aan het idee en ik uiteraard ook. Ik heb het alleen nog aan mijn beste vriendin en vriend verteld en de rest wachten we gewoon even mee. Vooral omdat ik denk dat niemand het verwacht. Wanneer moet ik eventueel de verloskundige bellen of huisarts, iemand die me daar een idee bij kan geven?

Elizza, 
ik heb de huisarts gelijk die ochtend gebeld, die zette het in mijn dossier en verwees me naar een verloskundige. Die heb ik dus ook gebeld en we hebben een afspraak gemaakt voor over een paar weken. Kan dus gelijk al!
Mijn man moest ook erg wennen, hij was echt niet meteen helemaal blij zoals ik dat was. Ik denk dat het wel goed komt en dat het even moet bezinken! 

Gefeliciteerd allemaal! 
Ik ben 11 september uitgerekend dus nu 
bijna 6 weken zwanger. Heb alleen veel last
van mn borsten en menstruatieachtige 
krampen. 
Veel geluk allemaal en ??

Hoi allemaal,
Ook ik wil me hier voorzichtig komen aansluiten. Vandaag mijn NOD en 3 x positief getest. Kan het echt nog niet geloven.
Volgens mn berekeningen zou de uitgerekende datum omstreeks 21 september zijn.
Afgelopen dagen last van een opgeblazen gevoel, gevoelige borsten, buikkrampen en merk dat mn temperatuur wat hoger is. Dacht in eerste instantie dat het met mijn nachtdiensten te maken had maar niet dus.
Super spannend allemaal! Zijn er meer mensen die bekend zijn met een ijzergebrek en zwanger zijn?

Hoi allemaal!

ik mag mij ook melden!
de dag voor oud en nieuw een test gedaan. En die was positief !
ik zal Lindsay even een verzoek sturen! Via Facebook is inderdaad veel makkelijker dan hier. 

Dit word ons 2e kindje.

Haai Kelmey,
Bedankt voor je reactie. Ga ik dat doen! Ik was gisteravond best wel emotioneel doordat ik voel dat ik er alleen voor sta, maar toen gaf hij me een knuffel, legde een kruik op mijn buik en kneep me in mijn hand. En toen wist ik dat het goed zat. Ik brak wel even, want er komt zoveel op je af. Alleen wil ik het nu ook graag aan mijn moeder vertellen, want die steun mis ik erg nu.
Liefs,

Ha meiden!
Wat leuk; er is al een forum voor september kindjes 2018! Gefeliciteerd allemaal! Ik wens jullie allemaal alvast een mooie zwangerschap toe! Ik hield gister een positieve test vast. Nu rond de 4 weken denk ik. Zwanger van ons vierde kindje! 

Liefs noa

Terug
Bovenaan