Uitgerekend September 2018

Allemaal gefeliciteerd!
Ook ik ben zwanger! Getest op zaterdag en gelijk duidelijk. Als het goed is ben ik rond de 13e uitgerekend.
Is mijn tweede zwangerschap, mijn zoontje wordt bijna 2jaar.
Ik heb vooral last van ongelofelijke hoofdpijn en buikkrampen. Die krampen had ik ook bij mijn eerste en laten je telkens in angst of je nou ineens ongesteld wordt.

Hi allemaal!
Ik mag me ook aansluiten bij dit groepje; inmiddels 5 weken + 6 dagen zwanger (volgens mijn eigen berekeningen). 
Ik heb de dag na kerst een test gedaan (digitale van ClearBlue) en deze gaf al heel snel aan dag ik zwanger ben (2-3 weken). Daarna nog een test gedaan en hier verscheen redelijk snel een + in beeld ? 
Volgens mijn eigen berekeningen zou ik op 4 september 2018 uitgerekend zijn. 22 januari afspraak bij de verloskundige. 
Heel spannend allemaal, want het is ons eerste kindje! 

Wens iedereen hier een fijne zwangerschap toe; leuk om het op deze manier toch te kunnen delen! ???

@RoxanneM
Jouw verhaal lijkt best op die van mij.
Ook in september gestopt met de pil; met keest bleef de verwachte menstruatie uit en de dag na kerst 2 positieve testen in handen!
Tot gisteren geen last gehad van symptomen, maar gisteren ineens de hele dag misselijk en zelfs voor het eerst gespuugd. Vandaag hetzelfde gevoel; misselijk en vooral heel erg moe. Oeps.. 

Ik heb vandaag mijn tweede test gedaan, eerste was duidelijke plus maar toch even een bevestiging. Nu een digitale van CB en gaf ook al snel aan zwanger en 2-3 weken wat volgens mijn eigen berekening ook zo is.
Eerste afspraak bij verloskundige is 6 februari en eerste echo de 8e. Ben heel benieuwd en kijk er echt naar uit. Eerste kindje voor ons dus vind het allemaal erg spannend. 
@Lindsay ik ga je zoeken en een verzoek sturen
@gebruiker312341 spannend na zo'n lange tijd en de miskramen, snap dat je het dan spannend vind. Maar vooral gefeliciteerd!

Het loopt storm! ?
Leuk dat jullie me allemaal vinden! Het clubje groeit al aardig! 
Ik doe mijn best om iedereen zsm toe te voegen. Ik werk onregelmatig en heb nog een schat van een zoon die me ook nodig heeft. Ik doe mijn best ?
Het klinkt allemaal even een beetje onslachtig maar als je mij een vriendschapsverzoek stuurt op fb, zorg ik dat ik je toevoeg in de geheime groep om gezellig mee te kletsen. Om te zorgen dat mijn vrienden geen argwaan krijgen, verwijder ik je weer nadat ik je in de groep heb toegevoegd. Beetje omslachtig maar op een andere manier lukt het niet. ?
Voor de nieuwe mamas: lindsay Nooten en dan kont het goed. 
Tot in de fb groep en allemaal een hele fijne zwangerschap ?! ? 
Xx

Terug
Bovenaan