Hallo dames,
Wat een spannende tijden zijn dit toch, het is allemaal zo nieuw, zo pril en zo onzeker....
Ik ben de afgelopen dagen erg onrustig geweest gezien alle pijntjes oid in mijn buik, helemaal nadat er een beetje bloedverlies bij kwam kijken.
Vanochtend was het bloedverlies iets meer wat mij totaal niet geruststelde. Donderdag had ik al contact gehad met de verloskundige en gisteren heb ik urine ingeleverd bij de huisarts waaruit bleek dat er ontstekingswaardes te zien waren. Ze denken aan een blaasontsteking wat de onrust in mijn buik zou moeten verklaren.
Vanochtend merkte ik toch meer bloedverlies met vlagen, toch de VK maar weer gebeld. Zij regelde direct een echo voor me, super fijn.
Gelukkig werd ik gerustgesteld en was er een vruchtje te zien en een kloppend hartje!! Er kan natuurlijk nog van alles gebeuren, maar voor nu stelde het me wel even gerust, ik voel me zo niet zwanger namelijk. Ik blijk 5 wk en 3 dagen te zijn, minder dan verwacht maar op mijn cyclus is ook geen pijl op te trekken.
Zijn er meer dames die dit soort onzekerheden ervaren?
Liefs