Uitgerekend September 2018

Ha meiden!
Wat leuk; er is al een forum voor september kindjes 2018! :) Gefeliciteerd allemaal! Ik wens jullie allemaal alvast een mooie zwangerschap toe! Ik hield gister een positieve test vast. Nu rond de 4 weken zwanger denk ik, van ons vierde kindje.

Liefs noa

Hoi allemaal,
Gisteren hebben wij een test gedaan en JA ZWANGER!! Vanaf eind okt ‘17 zijn we begonnen met proberen.
Leuk om meer vrouwen te spreken die ook in sept zijn uitgerekend. Ik ben nu vier weken zwanger.
Zijn er ook dames die naar de negenmaandenbeurs willen, maar geen vriendinnen mee kunnen nemen omdat ze het nog geheim willen houden?
Groetjes

Hallo dames,
Wat een spannende tijden zijn dit toch, het is allemaal zo nieuw, zo pril en zo onzeker....
Ik ben de afgelopen dagen erg onrustig geweest gezien alle pijntjes oid in mijn buik, helemaal nadat er een beetje bloedverlies bij kwam kijken.
Vanochtend was het bloedverlies iets meer wat mij totaal niet geruststelde. Donderdag had ik al contact gehad met de verloskundige en gisteren heb ik urine ingeleverd bij de huisarts waaruit bleek dat er ontstekingswaardes te zien waren. Ze denken aan een blaasontsteking wat de onrust in mijn buik zou moeten verklaren.
Vanochtend merkte ik toch meer bloedverlies met vlagen, toch de VK maar weer gebeld. Zij regelde direct een echo voor me, super fijn.
Gelukkig werd ik gerustgesteld en was er een vruchtje te zien en een kloppend hartje!! Er kan natuurlijk nog van alles gebeuren, maar voor nu stelde het me wel even gerust, ik voel me zo niet zwanger namelijk. Ik blijk 5 wk en 3 dagen te zijn, minder dan verwacht maar op mijn cyclus is ook geen pijl op te trekken.
Zijn er meer dames die dit soort onzekerheden ervaren?
Liefs

Gefeliciteerd allemaal! Ik meld mij hier ook na een tijd meegelezen te hebben :). 2x positief getest met een paar dagen ertussen, rond de 4 weken zwanger van ons 1e kindje. 20 sept is de uitgerekende datum volgens mijn berekening. Heel onwerkelijk allemaal en spannend! Merk verder niks, als ik wat moet zeggen ben ik de laatste paar dagen wat meer moe als normaal en mogelijk is mijn buik wat meer opgeblazen (wat zit die broek toch ineens strak???:)) We willen het vertellen als we een goede echo achter de rug hebben. Het is allemaal nog zo pril.. aankomendr week de verloskundige bellen om te vragen wat het protocol is wbt 1e echo/intake ed, las dat dat overal anders kan zijn. Groetjes!!

Jeeeeeeeh ! Ook ik mag me aansluiten bij deze club. Ongelovelijk dat ik vandaag een positieve test in me handen had. Ik zou niet weten hoe ver ik ben want ik heb een onregelmatige cyclus gehad de afgelopen maanden. Ik hoop dat we met ze alle een Facebook groep kunnen maken zodat we elkaar op de hoogte kunnen brengen! 

Liefs! 

Hai dames!
Ik had al laten weten dat ik ook bij deze club hoopte te horen... ik heb iets vroeg getest (eigenlijk maandag NOD) en ik ben zwanger! Het was de eerste ronde en ik vind het zo bijzonder! Wat is dit spannend zeg!
groetjes, T

Gefeliciteerd allemaal!
Ik nu 4 weken en 1 dag. Enorme buikkrampen, jullie ook? Of ander kwaaltjes?
volgens mij was er al een facebookgroep kan deze alleen zo snel niet terug vinden.

Terug
Bovenaan