Uitgerekend September 2018

Dames gefeliciteerd.
@kijk er is al een fb groep, een geheime als je lindsay nooten een vriendschap verzoek stuurt dan kan zij je toevoegen

Hallo allemaal,

Allereerst natuurlijk allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wat een mooi begin van het nieuwe jaar!
Ook ik mag me aansluiten in het rijtje. Gisteren was mijn NOD en vanmorgen zijn we gaan testen. Voor mijn vriend was het eigenlijk al duidelijk met alle symptomen die ik opnoemde (hij heeft al 3 kinderen uit een vorig huwelijk) en ja hoor.....een overduidelijke blauwe plus te zien. Wauw! Ik vind het heel spannend, want dit is mijn eerste en eigenlijk dubbel spannend omdat ik ook niet heel jong meer ben (40 jaar).
Uitgerekend op 21-09-2018.
We hebben er wel bewust voor gekozen, maar ik had niet verwacht dat het gelijk raak zou zijn bij de eerste poging. Hopelijk gaat alles goed.
Er gebeurd veel en er gaat nog veel meer gebeuren. In juni gaan we ook nog eens trouwen.....het valt allemaal tegelijk. Toen hij mij vroeg wisten we nog niet eens dat ik zwanger ben. Wel heel erg leuk allemaal en dubbel zoveel momenten om van te genieten. Nu niet alles door elkaar gaan halen haha.

Zijn er nog meer dames hier die al wat ouder zijn?
Liefs Janine

Hallo allemaal 
Gefeliciteerd ?
Ik ben als het goed is 6 weken en 4 dagen 
Was vandaag heel erg misselijk en heel moe..
Ik vind het nog steeds zo onwerkelijk! 
Ben september 2016 gestopt met de pil 
Ik heb endometriose en dit was dus zo'n verassing :)
Leuk om.te lezen wat jullie bezig houd 

@dns wat leuk wij hebben in onze vorige maand samen in een groep gezeten en nu dus allebei in verwachting! Ik heb haar geprobeerd toe te voegen maar krijg nog geen reactie.
Liefs!

Hallo,
Gefeliciteerd allemaal.
Ik ben 45 en 5 wkn zwanger.
Dit is met recht ons 5de wondertje
Ben heel zenuwachtig dat t fout
gaat ivm mijn leeftijd.
Ga met 10 wkn nipttest doen
en de 1de echo mag het de wereld in
Ik zou graag met jullie meepraten.
Groetjes
Daniëlle