Uitgerekend September 2018

Hallo allemaal,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ook ik mag mij hier aansluiten :) Na een intensief traject ben ik zwanger geworden, dat stil houden tot de 12e week is knap lastig ;-)

Ik heb een vraag: vanwege mijn allergieën (huisstofmijt & katten) gebruikte ik altijd een neusspray. Tijdens de eerste ronde had de huisarts al aangegeven dat ik na de terugplaatsing daarmee moest stoppen vanwege de baby. Eigenlijk wilde ze dat ik helemaal zonder medicatie probeer, maar ik merk nu dat ik dat gewoon niet trek. Ik slaap slecht en loop heel de dag te proesten. Ik hou mijn hart vast voor de hooikoorstperiode... Toendertijd heb ik een alternatief gehad van de huisarts, maar in de bijsluiter staat dat dit medicijn bij een zwangerschap en borstvoeding wordt afgeraden. 
Heeft iemand van jullie ervaring met het niet nemen van allergie medicatie? Kennen jullie misschien een veilig alternatief?

Alvast bedankt voor het meedenken! 

@kijk ja klopt dat we in een groepje zaten, leuk dat je ook door bent ?. Ze kan niet iedereen tegelijk toevoegen want ze is vang dat het anders opvalt. Ze doet een paar per keer dan voegd ze je in de groep en ontvriend je weer ?. Beetje omslachtig voor haar maar ik begrijp het wel.
Je mag ook mij toevoegen als het nog niet gelukt is: zoek op dns dan kom je dns-hatice bağıgan braam tegen en dat ben ik ?. Alleen wel even een pbtje sturen dan weet ik wie je bent. (Als ik je toevoeg in de groep moeten we ook op toestemming van haar wachten want zij is beheerder van de groep).
Heel verhaal, hoop dat t een beetje duidelijk is?
.

Hoi Daniëlle!
Wat leuk!! Spannend he! Ik snap je zenuwen heel goed......laten we er maar gewoon van genieten zoals het nu is!
We gaan ervoor!

Hi ik sluit me ook aan. Ben 6 weken zwanger van mijn 3de kindje. Maak me wel een beetje bezorgd, want ik was bij de eerste 2 ontzettend misselijk de eerste 12 weken, maar nu helemaal niet. Ik heb wel veel van de andere kwaaltjes, zoals zere borsten, slecht slapen, veel dromen en acne. 
Zijn er meer moeders die andere klachten hebben dan bij voorgaande zwangerschappen?

Terug
Bovenaan