Uitgerekend September 2018

Het weekend positief gestest na een paar dagen overtijd.
Volgens mijn eigen berekening 5w2 dagen.
Vindt het wel erg spannend, vorige zwangerschap enorm ziek vanaf begin.
nu af en toe misselijk maar als ik wat eet is het over, en sochtends nog geen last van ochtendmisselijkheid.
Deze week VK bellen voor afspraak. Hopelijk blijft het goed gaan.!

groetjes.!!!

Hoi dames!
Allereerst iedereen gefeliciteerd! 
Ik sluit me ook heel erg graag bij jullie aan. De hele week al het gevoel gehad zwanger te zijn en vanochtend een positieve test! 
Kort iets over mezelf... ik ben 23 jaar, getrouwd en we hebben al een kindje van 1,5 jaar. In het afgelopen jaar heb ik drie miskramen gehad. Dus ik deze zwangerschap opnieuw weer heel spannend!
Ik ben nu 4 weken, dus nog heel pril. Uitgerekend op 24 september 2018.
Liefs Rozemarijn

Hoi meiden!
Om met de deur in huis te vallen: een week geleden getest, positief! Een totale verrassing want we zouden eind van de maand de eerste onderzoeken krijgen vanwege mijn zeer onregelmatige menstruatie. Ik denk dus in september uitgerekend te zijn, maar het kan iets naar voren geschoven worden..
Ik merk dat ik het erg spannend vind, maar we zijn vooral heel blij met onze eerste zwangerschap. Ik hoop dan ook dat ik mee mag schrijven om ervaringen te delen :)
Liefs, Jadelie 

Goede middag allemaal, 

Ik denk dat ik ook zwanger ben, Nog heel pril. Heel spannend ik zou ongesteld worden maar hey blijft weg. Hele gevoelige borsten. Maar ik zou dan de 24 ste van September uitgerekend zijn. We wachten af. 

Goede middag allemaal, 

Ik denk dat ik ook zwanger ben, Nog heel pril. Heel spannend ik zou ongesteld worden maar hey blijft weg. Hele gevoelige borsten. Maar ik zou dan de 24 ste van September uitgerekend zijn. We wachten af. 

Hallo lieve mama's in spé,
Ook ik had een postieve test afgelopen weekend.Uiteraard super blij, maar wel spannend!
18 september ben ik (volgens eigen berekening uitgeteld)
Ben nu dus ongeveer 5 weken. Over 2 weken kan ik bij de verloskundige terecht! 
Ben 30 jaar & het is ons 1e kindje! Ik ben in juli 2017 gestopt met de pil.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Liefs, A

Vandaag 6 weken en 4 dagen zwanger. En een eerste echo gehad. Hartje zien kloppen.
6 september uitgerekend. 
In september gestopt met de pil eerste kindje.

Vandaag 6 weken en 4 dagen zwanger. En een eerste echo gehad. Hartje zien kloppen.
6 september uitgerekend. 
In september gestopt met de pil eerste kindje.

Terug
Bovenaan