Uitgerekend September 2018

Hoi allen,
Ook ik had vandaag een positieve test! Had 25 november mijn laatste menstruatie, maar 8 dagen geleden nog een negatieve test, dus weet niet precies hoe ver ik nu ben, maar het zal ergens in september zijn qua uitgerekende datum.
Ik heb 30 januari intake en eerste echo, vind het erg spannend en kan het nog moeilijk geloven!
Gefeliciteerd voor iedereen verder en geniet er van :)

Dag!
Is het normaal dat mijn darmen te keer gaan? Krampjes en steken? Verder kan ik niet normaal slapen... Vroeg wakker ect

hoe is het bij jullie?

Hi lolodv,
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb in het begin wat krampjes gehad, m.n. bij mijn liezen. Ook had ik wat rugpijn. Slecht slapen herken ik... Ik word regelmatig meerdere keren per nacht bezweet wakker en moet dan naar het toilet. Overdag een permanente staat van vermoeidheid. Hoort er allemaal gewoon bij vrees ik! Ik ben allang blij dat ik geen last heb van misselijkheid :) Succes!

Hallo,,

Van harte gefeliciteeerd dames! Geweldig nieuws!
Ik heb gisterochtend een zwangerschapstest gedaan en hij was positief!
Nu ook 4 weken zwanger van onze eerste kindje, eindelijk, ik heb een heel traject in het ziekenhuis gehad, dus ben nu wel erg blij!
Ontzettend moe en af en toe wat krampen in mijn onderbuik, gelukkig hebben de meeste dat van jullie ook, hihi..
Nu hebt ik een vraag, wij willen het over paaar weken vertellen aan onze ouders, maar omdat zij al wisten dat wij er al mee bezig waren, willen wij dit zo orgineel mogelijk aanpakken, misschien lijstje met foto's en uitgerekende datum, of iets van onze fiets en daar een klein fietstje aan vastplakken.. Weten jullie iets ornigeels, zodat ze het niet gelijk door hebben?

Dankjullie wel! 

Hoi gebruiker! 
Gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Ik kan me voorstellen dat jullie enorm blij zijn na zo’n lang traject.
Toen ik jouw berichtje las moest ik ineens denken aan een idee dat ik laatst op Pinterest tegenkwam. Een mok met op de bodem de tekst: We’re pregnant! 
Zie dit linkje: https://www.etsy.com/nl/listing/287412191/we-zijn-zwanger-we-zijn-zwanger-mok?ref=unav_listing-other-9

Succes en geniet van je zwangerschap!
Liefs,

Hoi allemaal, 
aller eerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger van ons 
eerste kindje. Ik weet het nu 4 dagen en vind het 
nog steeds heel onwerkelijk. Ik heb nu alleen last
van gespannen borsten en wat buikpijn zo af en toe.
Wat een gaaf idee van die koffie mok om 
de zwangerschap bekend te maken ?

groetjes Liz

Terug
Bovenaan