Uitgerekend September 2018

Gefeliciteerd allemaal!
Vandaag zes weken en vijf dagen zwanger. Eerste keer zwanger, na bijna een jaar proberen. Ik voel me vandaag voor het eerst zo misselijk dat ik me ziek heb gemeld op het werk. M’n manager weet het nog niet, maar als ik vaker misselijk ben, zal ik het haar binnenkort moeten vertellen. 

Mag ik om wat advies vragen? Ik zit namelijk met een dilemma: Ik woon in het buitenland (Finland) en mijn ouders wonen in Nederland. Aanstaande zaterdag heb ik mijn eerste echo, en als alles goed is gaan we het mijn schoonouders (die hier wonen) vertellen. Maar wat zal ik met mijn eigen ouders doen? Zaterdag is mijn vaders verjaardag, dus het zou leuk zijn om het dan te vertellen, via Skype of Facetime, maar aan de andere kant wil ik het ze graag zelf vertellen. Ik zie m’n ouders echter pas half februari weer. Wat zouden jullie doen? 
Groetjes!

Hoi Äiti,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik zelf zou het vertellen via skype of facetime, zou niet kunnen wachten tot februari haha.
Wij kwamen een week voor kerst erachter dat ik zwanger ben van ons eerste kindje en wij hebben het met kerst meteen al verteld. wel een beetj erg vroeg maar vind het fijn dat de familie het weet, dan kan je er met hun over praten.
Groetjes!

Hoi allemaal,
Ik mag me ook aansluiten hier, zo bijzonder..
We zijn er net achter gekomen dat ik weer zwanger ben.
Vorige zwangerschap werd een miskraam bij 10 weken na zelfs een eerdere echo met kloppend hartje bij 8 weken. Heb dit als ontzettend heftig ervaren.
Merk dat ik nu ook erg nerveus ben, maar gelukkig kan ik het op de meeste momenten toch loslaten. Je hebt er tenslotte geen invloed op...
Ben 26 september uitgerekend als het klopt wat ik heb berekend ;-)
Leuk om af en toe mee te kunnen schrijven en ik wens iedereen een fantastische zorgeloze zwangerschap toe.. (En wat duren die eerste weken lang)!!
Liefs, Sophie

Hallo  dames .

Gefeliciteerd dames ?
Ik ben 5 weken en 5 dagen zwanger .
Ik vind het heel moeilijk om mijn mond te houden maar wil echt wachten tot ik de 8 weken echo heb gehad.
Ik ben 35 jaar dus al een iets oudere moeder maar wel heel blij met de 
Zwangerschap.halvewege september uitgerekend.

Beste allemaal,
van harte gefeliciteerd. Ik ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger van de 1e. Ik vind het loeispannend. Worden jullie ook zo onrustig van iedereen die je wijst op de kans op een miskraam? Elk krampje wat ik heb wordt ik onrustig van terwijl ik best weet dat het erbij hoort. Hoe gaan jullie hier mee om? 
Feb mijn eerste afspraak bij de verloskundige. Huisarts heeft aangeraden meteen te bellen. 

Terug
Bovenaan