Uitgerekend September 2018

Hallo dames
hier ook pril zwanger. Gisteren een vroege echo op eigen verzoek gedaan omdat ik onlangs een miskraam heb gehad. Er was toen met 9 weken een lege vruchtzak te zien. Nu zagen we een vruchtje waarvan het hartje al klopte. Geschat op 6 weken 3 dagen. Maar 14 feb heb ik de termijnecho en weten we het precies.
ik ben ontzettend moe en voel me echt misselijk, iemand nog tips behalve gember!

Gefeliciteerd Allemaal!

Ik ben begin september uitgerekend en ben nu 7 weken zwanger. Voor ons ons eerste kindje.
Ik slik nu Mama Puur vitamine van VSM.
Ik kwam er erg vroeg achter dat ik zwanger was.
We hadden een early test gekocht omdat mijn schoonvader op dit moment 'bezig' is met een bestraling traject wat inwendig uitgevoerd word. Hierdoor mag hij niet lang bij zwangere mensen in de buurt zijn.
Ik heb de test zo vroeg gedaan omdat wij met kerst bij mijn schoonouders zouden gaan eten.

Mijn early test was heel wazig maar het oogde wel als 2 streepjes. Omdat het erg vroeg was vertrouwde ik mijn test niet en ben ik een tweede test gaan halen. Eerste kerstdag 's ochtends gelijk getestomdat wij die avond naar ze zouden gaan. En ja hoor.. 2 streepjes. Wij geloofde het natuurlijk niet en hadden een probleem.. Geen extra testen in huis! En raad eens; met kerst zijn de winkels niet open...
Dus hop naar het ziekenhuis apotheek en een test gekocht.
De digitale test.
ZWANGER stond er. Ons geluk kon niet op!!
Wij konden geen mooier kerst cadeau wensen.

Woensdag na de kerst meteen verloskundige gebeld voor een afspraak. a.s. maandag heb ik mijn eerste echo!

Nu is mijn vraag aan jullie; Wanneer willen jullie het aan iedereen vertellen?

Ik houd zelf niet van verrassingen en geheimen dus ik wil het het liefst van de daken afschreeuwen. En wat is het moeilijk als je ZO vroeg al weet dat je zwanger bent en het met niemand kan delen. Zoveel weken wachten.
Je raad het al; Mijn gezin en mijn vriend zijn gezin hebben we het meteen verteld.
Zo fijne keuze geweest zodat de mensen waar wij omgeven mee kunnen denken in ons avontuur.

Maar wanneer gaan jullie het vertellen tegen iedereen? Bijv. op social media?

Liefs xxx

Ook ik kan me hier aanmelden gisteren mijn eerste echo gehad en er was een mooie snelle hartslag te zie  ben nu 7+2..  3 september komen ze nu op uit. Super fijn om eindelijk te zien wat er nu in je leeft en groeit! 

Hoi Rozemarijn,,

Super bedankt voor je leuke orginele idee van de mok, gaaf!
Wij gaan er nog even over nadenken, wat we gaan doen haha
Ik heb wel een vraagje, ik heb 7 februari 2018 om 10:45 uur de 1e echo, dan zijn we iets van 7 weken zwanger, Maaar, kun je dan al een hartje zien op de echo, wat kun je dan verwachten? Dan weten wij namelijk ook wanneer we het ongeveer kunnen vertellen aan onze ouders.. 

Bedankt!!

Hoi Gebruiker 247.
Ik heb vorige week met 7+2 een echo gehad en een heel mooi hartje zien kloppen. Als het goed is gaat het hartje tussen week 5 en 6 kloppen dus ik denk dat je dan al wat moet zien. Je kunt ook even filmpjes op YouTube kijken van echo's met 7 weken - dan zie je ook wat je kunt verwachten :)

Hallo allemaal,
Hier ook aflopen zondag een positieve test!
Nu 5 weken en 6 dagen en volgens de internet berekening 15 sept uit gerekend..
Het is voor ons het eerste kindje.
we hebben 6 februari de eerste echo en ik ben zooooo benieuwd
Verder voel ik me super goed! (Hopen dat dit zo blijft)
Liefs, Maris

Terug
Bovenaan