Uitgerekend September 2018

Hoi allemaal,
Wat leuk zo'n forum met meiden die ook in september zijn uitgerekend! Ik ben ook zwanger en mijn uitgerekende datum zal waarschijnlijk rond 3 september zijn. Ik heb pas half februari de eerste echo, dus dat duurt nog even! Heb er heel veel zin in, ik hoop natuurlijk dat alles goed is!
Groetjes!

hoi Anoniempjee!

Gefelicteerd! ik ben ook rond 3 september uitgerekend! spannend he!
Afgelopen dinsdag heb ik de eerste echo gehad met een mooi kloppend hartje:) 8 Februari krijg ik echo 2.. nu al zin in !!
Verder begin ik nu pas meer last te krijgen van kwaaltjes.. binnen een paar seconden van fit naar totaal gesloopt en misselijk.. en zeer groeiende borsten...

Groetjes! :)

Hoi Jorienh!
Jij ook gefeliciteerd, net als alle anderen trouwens!
Ooh, op 8 februari al de tweede echo, wat leuk! Is er een reden dat je dan al de tweede echo krijgt? Is het voor jou je eerste kindje? Ik krijg pas 14 februari de eerste echo, en het is ons eerste kindje.
Ik had ook geen last van kwaaltjes, maar sinds deze week ben ik vooral 's ochtends misselijk, en 's middags gaat het dan vaak iets beter. Hebben jullie ook dat je wat duizelig bent als je opstaat of loopt? Het zal er allemaal wel bij horen!
Groetjes!

ja het is inderdaad ons eerste kindje :)
Het is standaard bij de praktijk waar ik aangemeld ben dat je bij het kennismakingsgesprek een echo krijgt.
Ze vroeg wanneer ik weer wilde en dat was uiteraard zo snel mogelijk haha dus is de volgende al met 10,5 week

Ja af en toe word ik ook duizelig als ik te snel op sta, dat zou er volgens mij mee te maken dat je nu meer bloed in je lichaam hebt zitten ofzoiets.

Hoi dames,
hier ook uitgerekend rond de 24 september dus ook nog heel pril. Het was bij ons helemaal niet gepland omdat ik een zoontje heb van bijna 4 maanden is ( hij is van 30 september)  ben dus door de pil heen zwanger geworden. Was wel even goed schrikken, maar ben er ondertussen al zo aan gehecht!! Wel bang dat het misgaat omdat ik dus nergens op heb gelet. 29 januari me eerste echo. Zo nieuwsgierig!

Dag meiden, jullie ook van harte gefeliciteerd!
Ik kon het gisteren echt niet geloven, maar ik ben nu 5 weken zwanger en nog net in september uitgerekend. 
Ik kan eigenlijk niet geloven dat dit goed zal blijven gaan, zal ook wel het onwerkelijke eraan zijn en misschien mezelf beschermen tegen teleurstelling. Ik ben er zo ontzettend blij mee! Wauw ??
Hebben jullie al veel last van kwaaltjes? 

Volgens mij hebben heel wat mensen “geklust” rond de feestdagen en is het bij veel mensen gelukt! Bij ons waren alle clear blue zwangerschapstesten in 3 winkels uitverkocht!

ik ben 18 september uitgerekend en nu 5 weken zwanger!! Voor mij is het mijn tweede kind. Ik vind het zo leuk! Ik zit nog helemaal op een roze wolk! (Zal vast wat minder worden als ik misselijk word ?)

Terug
Bovenaan