Uitgerekend September 2018

Hoi & gefeliciteerd allemaal! 
Wat leuk, ik ben ook rond 20 september uitgerekend met ons eerste kindje! Weinig last tot nu toe en nu in spanning de eerste echo afwachten, duurt wel nog even! 
Groetjes :)

Heehee, ik ben ook heel pril zwanger ben 4,5 week nu. Als het goed is 28 september uitgerekend.!!
voel me best prima, alleen wat misselijk en pijnlijke borsten. Ik ga vanmiddag met de vk bellen. Vind het zooo spannend allemaal. Het liefst wil ik het aan mijn vriendinnen vertellen en onze ouders. Maar wil echt wachten tot 10/12 weken , hoe hebben jullie dat gedaan? Hoeland hebben jullie gewacht?

Hoi allemaal, 
Ook ik ben pril zwanger en 24 september uitgerekend van ons eerste kindje. Het is sneller gegaan dan verwacht, maar zijn er zeker ook blij mee. Vanochtend een eerste afspraak gemaakt bij de verloskundige. Over 3,5 week! Wat duurt dat lang zeg, ik vind het zo spannend allemaal. Ik heb nog weinig last van kwaaltjes wat gevoelige borsten, buikkrampjes alsof me menstruatie eraan komt en ik ga wat eerder naar bed.
Hoe voelen jullie je? 

Hey dames,

Van harte gefeliciteerd.

Ook ik ben zo ongeveer 4,5 week zwanger en uitgerekend rond 27 september.
Dit is ons tweede kindje, we hebben een gezonde dochter van 2,5 jaar. wij hebben het aflopen weekend aan de ouders verteld en gaan het deze week aan de broers en zussen vertellen. Ik wilde het al zo vroeg aan de naaste familie vertellen omdat ik ook wil dat ze er voor me zijn als het toch nog mis gaat. (gaan we niet van uit maar helaas teveel om mij heen zien gebeuren).

Ik heb eigenlijk nog niet echt kwaaltjes, vorige week wel flinke steken in mijn onderbuik gehad en zo nu en dan een vlaag misselijkheid.
Ik voel me dan ook niet echt zwanger....klinkt dat raar? kennen meer dat?
over 3 weken eerste afspraak en echo met de verloskundige. spannend! vind het alleen te lang duren hihi....

succes iedereen met de zwangerschap!

x

Hoi, 
Allemaal van harte gefeliciteerd!! Wat leuk zo'n topic!
Ik ben nu ruim 5 weken zwanger van ons eerste kindje en wat zijn we er alweer bij mee! 22 september uitgerekend. 7 februari onze eerste echo.

Fijne zwangerschap allemaal!! 

Hoi dames, 
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! We hebben aan app-groep opgericht maar deze zit op het moment vol.
Helaas voegen we dus geen nieuwe leden meer toe. Wel wil ik op zich een nieuwe groep voor jullie starten. Laat het dan maar even via het e-mailadres weten.
liefs Rozemarijn

We zijn een tweede groep begonnen. Meld je dus vooral weer aan voor de whatsapp groep en klets gezellig mee.

Mail je 06-nummer naar: septemberbaby2018@gmail.com

I.v.m dat de huidige app vol zit is er een nieuwe app aangemaakt, je kan je tel. Nummer sturen naar:
septemberkindje2018@gmail.com

Terug
Bovenaan