Uitgerekend September 2018

Joehooee!!
maandag onze eerste echo gehad, 7 weken en 4 dagen nu.
22 sept uitgerekend voor nu.
het liefste richt ik heel de babykamer al in, nog meer dames met deze drang? 
Groetjes!

Hoi Martine,
Wat heftig zeg! Een week wachten duurt dan inderdaad heel lang! Ik hoop dat je goed nieuws krijgt. Heel veel sterkte hoor, met het wachten! Laat je het weten als je meer weet?
Ik heb gisteren de intake gehad. Heel veel informatie gekregen en het wordt wel echt daardoor. Volgens de verloskundige is mijn uitgerekende datum 3 september, wat ik zelf ook al dacht. Ik ben dan nu 10 weken en 2 dagen zwanger. Nu op naar de eerste echo over een week!
Groetjes!

Sorry sorry sorry Rein a ! 
Ik ben zo druk geweest de afgelopen week.. In de auto terug wilde ik gelijk een berichtje typen maartoen deed mn internet het niet ! Ik zit ook nog op de fb groep en het forum was me ff tjes ontschoten.. 
Ik heb gelukkig ook een goede echo gehad , en jij dus gelukkig ook !
Wel ben ik gisteren bloed verloren ik vond het behoorlijk wat en 2 dodden bloed. Gelijk de vl gebeld en mocht direct voor een echo komen.
Ik dacht eigenlijk dat het voorbij was , maar ik had niets van kramp en tussen en in het bloed kon ik ook geen vruchtje vinden.. 
Dok werd weg geroepen dus moesten 1.5 uur wachten aggrr niet nu !
Maar toen het verlossende woord en zicht, het hartje klopt ! Ik vind het nu nog wel spannender maar ben aan de andere kant ook een soort relaxter denk wat zelfbescherming. 
Het gekke was ik voelde me al de hele dag top dus besloot wat in de tuin te gaan doen , ik tilde een zware wortel de kliko in en voelde een rare steek ( weet het niet precies omdat ik er nog niet bij nadacht ) een paar minuten erna " voelde" ik wat lopen en dacht oh nee... En idd shit. 
Volgens de gyn kan het gewoon gebeuren maar ik vind t maar niks.. Ik mag nu wel elke week een echo en moet volgende week dan bij de gyn ipv van de verlos omdat ze denken dat er buiten mn baarmoeder een vleesboom zit ( eerder niet gehad of gezien ) hopen dat dit niks ergs is.. 
Il wil mezelf de aankomende 5 weken in een vriezer stoppen en er pas uit komen als ik in de " veilige" zone zit ? .
Hoe gaat het bij jou verder ? 
X

Aaaah goed nieuws!! Wel spannende tijd nog. Snap ik heel goed. 
Hopelijk onschuldige bloedingen. Zou een vleesboom een probleem zijn of is dat oplosbaar?

ik ben moe en misselijk en vind het retespannend. Maar op zich gaat het goed. 
22 februari termijnecho bij 10 weken. 
Hopelijk mag ik dan definitief blij zijn ☺️

Aah wat fijn , nog ff spannend.. 
Je leest dat het wel wat problemen kan veroorzaken zelfs miskramen :( maar hij zit gelukkig wel buiten mn baarmoeder.. 
Maar ff afwachten wat de gyb zegt woensdag.  Ik hoop niks vervelends.. 

Wat duren die weken lang he!

Hoi allemaal, ik voeg mij nu pas toe in de maand september want ik dacht eigenlijk dat ik pas 2 okt uitgerekend zou zijn.. 
vanavond onze eerste echo gehad en ik bleek al 9 weken zwanger te zijn! Onwijs spannend vind ik het allemaal (hiervoor miskraam gehad, mei 2017) 
onze uitgerekende datum ligt nu rond 13 september ongeveer... 
Nog meer dames rond de 13e?

Hi dames,

Nou vandaag de eerste echo gehad, niet 1 maar2 kloppende hartjes. Zo bijzonder, vandaag besloten het tegen onze ouders te vertellen. Hebben een ehbo doos gekocht en daar wat baby spullen in gedaan, voor eerste hulp bij oppassen. Erg leuk! 
Volgende week vrijdag naar de gynaecoloog voor intake en echo, ben benieuwd. Nu 7 weken + 5 dagen, 21 september uitgerekend.
Liefs

Terug
Bovenaan