Uitgerekend September 2018

Nou het eerlijk antwoord is: afleiding en praten met je partner/familie/vrienden. Jij kunt het nu niet beinvloeden alleen met goed slapen, eten en rustig aan doen. 
Maar ik weet als ik dit schrijf dat dat heel moeilijk is hoor, het schiet elke keer in je hoofd. Er is geen methode waardoor je die angst niet voelt. Sta het jezelf toe, het is toch ook spannend! Lief zijn voor jezelf werkt denk ik het beste. En laat je niets aanpraten als het niet lukt om te genieten, alles is best voor nu. 

Het goede slapen schiet er momenteel bij in. Als ik in bed lig begint mn hoofd op volle toeren te draaien. En wat jij ook al zei, bij elk klein pijntje schiet je in de stress. Praat er wel veel over met mn vriend. Heb verder niet zoveel behoefte aan contact op het moment, misschien moet ik dat wat meer gaan opzoeken.
Bedankt voor je woorden, doet goed om toch contact te hebben met iemand die weet hoe het voelt 

Hier nog een met de uitgerekende datum in september, hoi allemaal! Vorige week een goede echo gehad en teruggezet in weken, waardoor mijn uitgerekende datum nu op 3 september valt. Het is mijn eerste en ik vind het zo onwerkelijk nog allemaal. Fijn om te lezen dat ik niet de enige onzekere ben, ik schrijf graag mee!

Wat spannend allemaal he!
Wij hebben 26 januari de eerste echo gehad, alles was goed dus mochten gewoon naar de verloskundige i.p.v. het ziekenhuis.
8 februari een tweede echo gehad en wederom alles goed. Flink gegroeid en alles zag eruit zoals het hoorde.
Nu in afwachting voor 2 maart, dan de termijn echo en de intake. Blijf het toch allemaal spannend vinden hoor...
Wij hebben het onze directe familie en beste vrienden verteld. Overige familie en vrienden wachten we mee tot 12 weken. 

Hallo,
Ik heb morgen mijn eerste echo! Vind het zooo spannend, ben ook nog een beetje onzeker... voel me eigenlijk heel goed. Af en toe misselijk maar. Wel heeeel moe, en maagzuur. Maar dat is ook al minder doordat ik erg oplet met de bepaald ‘eten’ waardoor ik dat krijg. Ben zo bang dat er morgen geen hartje klopt. Ik ben morgen 7wek + 6 dagen. Hopelijk kan ik wat slapen vanacht... iemand die dit nog heeft??? 

Hey meiden, 
gefeliciteerd met het zwangerschap! 
Ik mag mij bij jullie aansluiten. Ondertussen 9,5 week zwanger en Ik ben 15 sept uitgerekend. 
Zelf de afgelopen 3 week erg misselijk geweest en moeite gehad met het binnen houden van eten. Dat word nu gelukkig weer wat beter.
verder last van een opgeblazen gevoel (lucht) en weinig energie voor werk en andere dingen(lees huishouden).

hebben jullie daar ook last van?

Terug
Bovenaan