Uitgerekend September 2018

ik krijg helaas geen leden toe gevoegd. als het goed is kan iedereen hem nu wel vinden onder alias 18ovn09 dan kun je jezelf toevoegen :)
Wellicht even geen berichten plaatsen tot nader order aangezien iedereen het nogal geheim heeft op dit moment. als er zich wat leden gemeld hebben kunnen we het omzetten na geheim. Ik zal dan ook een bericht plaatsen en dan kan er gezellig verder gekletst worden :)
Xx 

vergeet novenstaande berichten! Als je mee wilt schrijven in de geheime groep, zoek mij maar op: lindsay nooten, even een vriendschapsverzoek sturen. Dan voeg ik je toe en ontvriend je weer. Heb net met de beheerder van de andere groep gesproken en snap even niet wat er nou mis gaat.
komt goed!
Xx

Yess ik heb me ook toegevoegd aan de Facebook pagina en natuurlijk gekeken of er niks zichtbaar is. De pagina is idd afgeschermd en niemand kan deze ook vinden ? Dusss dames komen jullie ook? Praat denk ik ook fijner/sneller dan via het forum. 
Zie jullie graag daar :)

Gefeliciteerd allemaal.
Ook ik mag mij aansluiten bij jullie. Zwanger van ons 3de wondertje.. We hebben er zo lang o op moeten wachten onze oudste ouds 11 en de jongste is bijna 10.. Ik zit nu op de 4+5 dagen 30 januari hebben wij onze eerste echo zo spannend allemaal. 
Ik heb Lindsay en verzoek tot vriendschap gedaan op Facebook. Zou het erg leuk vinden om me te kletsen

Gefeliciteerd allemaal.
Ook ik mag mij aansluiten bij jullie. Zwanger van ons 3de wondertje.. We hebben er zo lang o op moeten wachten onze oudste ouds 11 en de jongste is bijna 10.. Ik zit nu op de 4+5 dagen 30 januari hebben wij onze eerste echo zo spannend allemaal. 
Ik heb Lindsay en verzoek tot vriendschap gedaan op Facebook. Zou het erg leuk vinden om me te kletsen

Ik heb je een verzoek gestuurt lindsay, ja ik vind een geheime fb groep ook veel leuker en makkelijker. Dit forum is best omslachtig. Ik zat ‘voor mijn miskraam’ in een groepje uitgerekend december 2017 en we hebben zoveel steun aan elkaar gehad, en natuurlijk samen huilen, samen lachen etc etc

Lieve zwangeren,
Allen van harte met dit prille geluk, leuk om zo dingetjes te delen met elkaar nu het nog zo’n “groot” geheim is. Ook de kwaaltjes, klachtjes, prutteltjes en dergelijke die in ieder bericht wel naar voren komen zijn leuk te herkennen, dit geeft wel een klein beetje een geruststellend gevoel.
In september ben ik gestopt met de pil met de instelling: We zien het wel! Rondom kerst zou mijn menstruatie zijn intrede moeten doen, deze bleef echter uit. Eerst maakte ik er niet veel van i.v.m de drukte rondom kerst aangezien wij in de horeca werken. Op 2 januari toch maar een test gedaan aangezien mijn menstruatie uitbleef en bepaalde symptomen wel wezen op een prille zwangerschap. Test gedaan, 2 zelfs, en jawel ZWANGER!
Zoals het nu lijkt zit ik in mijn 6e week, 5 febr hebben wij onze eerste afspraak bij de verloskundige. Wij denken zelf zo rond 1 sept uitgerekend te zijn.
Het voelt allemaal nog erg onwerkelijk, maar meer dan welkom. Toch erg onzeker, het is nog zo pril en er kan nog zoveel misgaan. Qua zwangerschapskwaaltjes mag ik (nog) niet klagen. Af en toe heb ik wat steekjes, prutteltjes en spierpijngevoel in mijn onderbuik, naast het vaker moeten plassen en opgeblazen gevoel.
Leuk om al jullie verhalen en ervaringen zo te kunnen volgen.
Liefs

Iedereen gefeliciteerd met jullie prille zwangerschap.

even een vraag aan jullie hebben jullie ook last van zeurende onderbuikpijn? 

Terug
Bovenaan