Uitgerekend September 2018

Hey jdmh wat leuk jou hier tegen te komen. Gefeliciteerd.
Ik heb af en toe menstruatie achtige krampen inderdaad maar niet hele dag door, gewoon met vlagen.

@dns jij ook gefeliciteerd.. ik ook niet de hele dag maar ook met vlagen maar merk nu ook dat mijn darmen volledig van slag zijn. Kan moeilijk naar de wc. Vandaag is mijn NOD hoop dat ik niet de rode duivels tegen kom.. ik ga er niet vanuit want voel mij zo zwanger als wat.

Joehoeeee! Ik heb vanochtend positief getest en mag me bij jullie aansluiten. Volgens mijn eigen berekening rond 18 september uitgerekend. 

Heej dames

Ook ik heb een positieve zwangerschapstest ik ben 10 sept uitgerekend en de eerste afspraak op 29 jan bij de verloskundige en dan krijg ik ook gelijk een echo
Dit is me 2de zwangerschap ik heb al een zoon van 15 dus vind het allemaal erg spannend 
Groetjes roxanna

Allemaal gefeliciteerd!
Ook ik ben zwanger! Getest op zaterdag en gelijk duidelijk. Als het goed is ben ik rond de 13e uitgerekend.
Is mijn tweede zwangerschap, mijn zoontje wordt bijna 2jaar.
Ik heb vooral last van ongelofelijke hoofdpijn en buikkrampen. Die krampen had ik ook bij mijn eerste en laten je telkens in angst of je nou ineens ongesteld wordt.

Terug
Bovenaan