Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je spreekt met MvM af waar je de flessen neer zet, zodat de flessen niet opvallen en de buurt meteen weet dat je zwanger bent. Mag ook bij de achterdeur.
Hallo,Gefeliciteerd met de zwangerschap. Hopelijk gaat alles goed! Zondag positief getest en bij ons ook de 1ste zwangerschap. Spannend, maar we zijn intens gelukkig. Ben dan ook in September uitgerekend.Groetjes
Wow de vijfdeWeet je wat gek is ik had altijd gedacht als ik zwanger zou zijn me heel ziek zou voelen maar heb nog weinig last van symptomen. Toch jammer dan maakt het wat echter. Maar ja straks voel ik me helemaal beroerd en heb ik spijt ervan dat ik dit gezegd heb. Hebben jullie dit ook?
[quote quote=10150063]Wat leuk dat je ook mee doet met moeders voor moeders Leaf! Bij mij is die vrouw net weg. Ik had wel even zoiets van shit wat als ze nu negatief test, haha. Maar gelukkig gewoon weer positief.[/quote]Ja wilde graag mee doen. Ik ga vanaf volgende week donderdag beginnen. Dan krijg ik de eerste flessen!