Uitgerekend September 2019

@vlinderrrrr

Ik heb na een paar dagen de vk gebeld. Je kan toch pas terecht als je rond de 10 weken bekend voor een intake en echo.

Voor de mensen die het leuk lijkt heb ik en geheime fb groep aangemaakt. Hier kunnen we onze leuke, maar ook minder leuke dingen vertellen. Zonder dat iedereen mee kan lezen

Als je mij toevoegd als vriend op fb dan kan ik jullie er in zetten

Nienke de Roosfb.nl/nienkederoos1Account heeft een bloemetje en de zee als foto’s 
Graag even een pb met je naam op ouders van nu

Hier op kerst een positieve test gehad!Super leuk maar ook heel spannend, hebben in afgelopen half jaar al 2 miskramen gehad. Afspraak bij de verloskundige gemaakt met 6 weken en 6 dagen. Hopelijk kunnen we dan al een hartje zien of horen! Liefs M

[quote quote=10150526]@nienke dat is niet overal zo ik heb al een afspraak staan voor een echo met 8 weken[/quote]Okay, bij ons/mij echt pas rond de 10 weken. Bij de eerste ook pas bij de 10 weken. Ze doen wel eerder als je een miskraam heb gehad. 

Hoi allemaal,Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!na een week van negatieve testen en toch over tijd zijn kreeg ik bij de huisarts te horen toch echt een positieve test te hebben. Geen idee of het aan het merk lag, maar ik ben zwanger! Vanmiddag gebeld en 24 januari de eerste echo. Spannend!Verder eigenlijk nog nergens last van, alleen kleine krampjes in de onderbuik die ik niet helemaal kon plaatsen.Geniet ervan allemaal!

[quote quote=10150415]Voor de mensen die het leuk lijkt heb ik en geheime fb groep aangemaakt. Hier kunnen we onze leuke, maar ook minder leuke dingen vertellen. Zonder dat iedereen mee kan lezen Als je mij toevoegd als vriend op fb dan kan ik jullie er in zettenNienke de Roosfb.nl/nienkederoos1 Account heeft een bloemetje en de zee als foto’s Graag even een pb met je naam op ouders van nu[/quote]Super leuk!

Terug
Bovenaan