Uitgerekend September 2019

[quote quote=10150236]Wow de vijfde Weet je wat gek is ik had altijd gedacht als ik zwanger zou zijn me heel ziek zou voelen maar heb nog weinig last van symptomen. Toch jammer dan maakt het wat echter. Maar ja straks voel ik me helemaal beroerd en heb ik spijt ervan dat ik dit gezegd heb. Hebben jullie dit ook?[/quote]Ben nu zwanger van ons 2e kindje. En bij mijn eerste zwangerschap begonnen de kwaaltjes vanaf week 6 a 7. Heel erg misselijk en dit hield aan tot week 16 ofzo. Maar snap wel wat je zegt hoor. Zonder kwaaltjes is het zo lastig geloven dat het allemaal echt is.

Hallo allemaal, Ik moet officieel gezien 6 januari menstueren, nu dacht ik net om 23:00 laat ik mijn eens testen. Heb hem boven neergelegd want wilde lekker in bad! Op een gegeven moment keek ik op mijn cleaurblue test en zag ik tot mijn verbazing staan 1-2 weken zwanger, kon het niet geloven maar wij zijn erg blij. Maar wat moet ik nu doen? De huisarts bellen?  Is ons eerste kindje als alles goed blijft gaan.  Liefs

@love sept. Ik ben jaloers ;) ben de hele dag door misselijk en heb weinig eetlust. Zelfs snoepen heb ik geen zin in. Hoop dat ik er niet al te lang last van ga hebben. 

@wenm dat lijkt mij ook verschrikkelijk ik heb alleen af en toe maagzuur wel 1x overgegeven, ben wel heel moe maar slaap onrustig en gespannen borsten. Ik zit nu in week 6 misschien dat het nog kom. Wat jij zegt over ergens geen zin in hebben mij staat vleeswaren erg tegen en wil dat ook niet eten ging daar dus 1x van over mijn nek. 

Goedemorgen, Ik zou ook graag aansluiten. Ik zal even kort voorstellen. Ben 25 jaar, ben nu 6,5 jaar samen met mijn vriend. In februari afgelopen jaar mijn laatste prikpil gehad, dus eigenlijk gestopt in mei. Gisteren heel licht positief getest, vanochtend al een stuk duidelijker. Dit was onze 3e ronde voor ons eerste kindje. Uitgerekende datum ligt rond 13 september. Wanneer hebben jullie de verloskundige gebeld?

Hoi,  Ik heb gister positief getest, vanochtend weer.  :) Het is ons eerste kindje, best wel spannend! Ik ben 35 jaar en heb epilepsie, wel 2 jaar aanval vrij. Ik wilde echt graag eerst aanval vrij zijn, maar was wel bang dat het hierdoor moeilijker zou worden. Dat viel gelukkig mee! Vorig jaar onze kinderwens kort besproken met de neuroloog, ik zal wat meer begeleiding krijgen, medicatie moeten aanpassen en kan volgens mij ook geen thuis bevalling doen. (Maar dat moet ik nog goed uitzoeken)We gaan ergens in het 2e kwartaal verhuizen van het zuiden naar midden Nederland, ik vraag me af hoe dat dan allemaal moet wat betreft ziekenhuis en verloskundige enzo. Vanaf wanneer gaan jullie dan allemaal doen? 

Ik heb 22 december positief getest en 24 december gebeld ik heb een intake staan voor 11 Jan en echo 17 Jan dan ben ik ong 8 weken

Hoi allemaal,Ik wil me ook graag aansluiten!30 december een test gedaan en was duidelijk positief. De 31e de verloskundige gebeld en heb 21 januari de eerste echo, spannend! Ik ben ongeveer uitgerekend op 2 september. Verder (nog) weinig klachten, alleen erg moe en futloos!Groetjes ? 

Terug
Bovenaan