Uitgerekend September 2019

Goedemorgen! Zo’n facebookgroepje lijkt mij ook wel leuk maar inderdaad alleen als niemand kan zien dat ik daarin ben toegetreden. Ik heb geen idee hoe het werkt eigenlijk?Wie van jullie heeft ook dat ze blijft testen? ? Ik heb er vanmorgen maar weer 1 gedaan, dit is al de 7e denk ik. Ik was zo onzeker telkens omdat het teststreepje heel licht bleef. Vanmorgen was het streepje eindelijk snel en heel duidelijk zichtbaar. Stelt me toch war gerust op een of andere manier. Wie herkent dit? 

Hallo Allemaal, Als eerst allemaal gefeliciteerd, hopen op een mooie zwangerschap.Ik sluit me graag bij dit forum aan, 1-1-'19 positief getest, als het goed is uitgerekend op 10 September.Als ik 12 weken ben sluit ik me ook graag aan bij de fb-pagine, vindt het nu nog best gedurfd, zul je net zien dat er iemand bij zit die je kent ;).Heb de verloskundige nog niet gebelt, wacht nog even tot volgende week. Of wanneer hebben jullie dit gedaan?Het liefst zou ik het wel al tegen mijn ouders vertellen....Ik ben 26 jaar en zwanger van de 1e :)!

Hallo Joyce,

Als er iemand in zit die ik ken, dan vertrouw ik er op dat ze het niet door vertellen en andersom. Maar vanaf 12 weken welkom, voeg mij daarna even toe op fb.

Ik bel meteen de vk als ze bereikbaar zijn. Afspraak moeten ze toch maken, ik vind als ik wacht het allen maar spannender wordt. Ik vertel dit keer niks tegen mij ouders. Vaders is in februari jarig en vind dat wel een mooi cadeautje om te vertellen. De vorige keer ook op die manier op de verjaardag van mijn moeder gedaan.

Haha, ik heb niet eens fb, maar zal er eens over nadenken. Wel fijn om er met andere vrouwen over te kunnen praten. Ik heb maar 1x getest, maar straks komt er iemand van moedersvoormoeders, dan wordt de test herhaald.Hebben jullie veel last van zwangerschapskwaaltjes?

[quote quote=10149974]Goedemorgen! Zo’n facebookgroepje lijkt mij ook wel leuk maar inderdaad alleen als niemand kan zien dat ik daarin ben toegetreden. Ik heb geen idee hoe het werkt eigenlijk? Wie van jullie heeft ook dat ze blijft testen? Ik heb er vanmorgen maar weer 1 gedaan, dit is al de 7e denk ik. Ik was zo onzeker telkens omdat het teststreepje heel licht bleef. Vanmorgen was het streepje eindelijk snel en heel duidelijk zichtbaar. Stelt me toch war gerust op een of andere manier. Wie herkent dit?[/quote]Herken dit hoor. Ik moest vanochtend wat urine opvangen, omdat moeders voor moeders straks komt. Heb maar gelijk even een test gedaan?. Dacht zou toch wat zijn als die vrouw komt en ik test ineens negatief.

Wat leuk dat je ook mee doet met moeders voor moeders Leaf! Bij mij is die vrouw net weg. Ik had wel even zoiets van shit wat als ze nu negatief test, haha. Maar gelukkig gewoon weer positief. 

Ik heb digitaal getest dat was erg fijn en duidelijk. Moeders voor moeders doe ik niet aan mee maar vind het goed dat het bestaat. Ik heb best snel naar de verloskundige gebeld ik vind het wel fijn dat er een afspraak staat. 

Hi!Gefeliciteerd allemaal!! Ik sluit me ook graag aan! :) 9 dec eisprong (in het vliegtuig, de hel haha.. ik had altijd erg veel pijn) zwanger geraakt op de Dominicaanse Republiek en 24 dec positief getest! 21 januari de eerst echo, zo spannend.. Groetjes 

Terug
Bovenaan