Uitgerekend September 2019

[quote quote=10163904]Wat spannend allemaal meiden. Ik kan me jullie gevoelens zo goed voorstellen. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik rond een week of 8 (ongeveer) ook best wat helderrood bloed verloren. Ik was op m’n werk en heb toen noodgedwongen aan m’n manager moeten vertellen dat ik zwanger was. Ik moest huilen, ik dacht echt dat het voorbij was. Ik belde naar de VK en we konden gelukkig meteen terecht. Oh wat was ik zenuwachtig en verdrietig in de wachtkamer. Maar op de echo zagen we al snel een kloppend hartje. Wat uiteindelijk resulteerde in ons zoontje van inmiddels 2. Hopelijk stelt dit verhaal jullie iets gerust. Zo lang het bloedverlies niet doorzet is er hopelijk niets aan de hand. Sterkte nog even meiden tot de 1e echo [/quote]
Wat fijn om te horen. Dit soort ervaringen stemt toch wel wat meer gerust! Ik ga gewoon de dagen aftellen tot zaterdag tot we langs mogen komen.

Ik heb de verloskundige nog even gebeld was er toch niet helemaal gerust om. Maar zolang het niet erger word en niet aanhoud zal het wel een innestelingsbloeding zijn geweest zegt ze. Maar komt het terug en vertrouw ik het niet moet ik gewoon weer bellen. Dus ben wel gerust gesteld. Want heb het na vannacht nog niet weer gehad!

Net terug van VK en ben super blij!!! Had me helemaal niet druk hoeven maken (uiteraard) want alles is prima!
Hebben het hartje gehoord en ipv 7+2 ben ik 8+4 dus dat is goed nieuws ?

Marge wat fijn! En ja, gemakkelijk praten dat je je geen zorgen ahd hoeven maken:)
Wat een opluchting!
Ik heb om 19u de afspraak. Gelukkig nog een drukke werkdag vandaag verder

JLG spannend allemaal joh!
Annemoontje super stoer van je dat je alleen bent gegaan.
Verder is het fijn om jullie ups en downs te lezen. Ik voel me hier toch wat zekerder door. Ben nu 6+4, en 14 feb mag ik voor de echo... zo benieuwd en o zo spannend ( maar dat hoef ik niemand te vertellen)
Vanaf welke week vertellen jullie het aan familie /vrienden/ werk ?
Ik heb t noodgedwongen gisteren aan mijn baas gemeld, hij wilde graag even extra werk van een collega die weg gaat naar me toeschijven... maar helemaal top voel ik mij toch ook niet. Gelukkig zag hij toen af van zijn plan :) Best raar dat hij t nu dus weet en terwijl zelfs mijn eigen ouders nog niets weten.

Egeltje; ik vond me zelf ook heel stoer maar wel even paar traantjes gelaten. Achteraf super blij dat me vriend zei je moet gaan! 
Wij vertellen het zelf pas na de 11-12 weken echo aan iedereen. Werk hangt er dan even vanaf hoe de situatie is en of ik het nog verborgen kan houden. Ik heb de mazzel dat ik top fit ben, niet moe, nauwelijks misselijk. 
Maar merk wel nu na de positieve echo dat je het zo graag wilt delen!

Helemaal begrijpelijk annemoontje dat je het nu wil delen. Wel heel sneu voor je vriend dat hij niet mee kon... t is toch zo'n moment dat je eigenlijk samen wil doen. Is je eerder geplande afspraak blijven staan?of moet hij nu nog langer wachten?
Wij willen ook graag wachten tot week 11/12. Maar dat heeft meer te maken met een eerdere miskraam die ik had op 11 weken. Blijf het moment van naar de wc gaan ook nog altijd spannend vinden...
Begrijp er ook niets van dat als je de tips leest dat je nu al allerlei dingen moet gaan regelen (geboorteplan, kinderopvang etc) heb voor mijn gevoel nog maanden te gaan en voor mij is het nog echt niet zo zeker dat we eind sept met z'n 3e zullen zijn. Wil niet negatief doen, maar zo van zelfsprekend is het toch allemaal niet.

Wat leuk dat er zo veel mensen zijn uitgerekend wij verwachten 19 september ons 2de wondertje..
Zijn er meer van jullie die een vroege geslahtsbepaling laten doen?
Wij hebben dat bij dr 1ste gedaan met 13 weken en willen dat nu ook weer erg graag doen. 

Terug
Bovenaan