[quote quote=10163904]Wat spannend allemaal meiden. Ik kan me jullie gevoelens zo goed voorstellen. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik rond een week of 8 (ongeveer) ook best wat helderrood bloed verloren. Ik was op m’n werk en heb toen noodgedwongen aan m’n manager moeten vertellen dat ik zwanger was. Ik moest huilen, ik dacht echt dat het voorbij was. Ik belde naar de VK en we konden gelukkig meteen terecht. Oh wat was ik zenuwachtig en verdrietig in de wachtkamer. Maar op de echo zagen we al snel een kloppend hartje. Wat uiteindelijk resulteerde in ons zoontje van inmiddels 2. Hopelijk stelt dit verhaal jullie iets gerust. Zo lang het bloedverlies niet doorzet is er hopelijk niets aan de hand. Sterkte nog even meiden tot de 1e echo [/quote]
Wat fijn om te horen. Dit soort ervaringen stemt toch wel wat meer gerust! Ik ga gewoon de dagen aftellen tot zaterdag tot we langs mogen komen.
Wat fijn om te horen. Dit soort ervaringen stemt toch wel wat meer gerust! Ik ga gewoon de dagen aftellen tot zaterdag tot we langs mogen komen.