Uitgerekend September 2019

Ik had in de de 7de week duidelijk wat minder symptomen, maakte mij ook onzeker. Echter momenteel weer symptomen volop aanwezig! Echt misselijk ben ik overigens niet, alleen s avonds in bed. Dat blijkt wel weer dat symptomen komen en gaan! Het zegt niks over kwaliteit van de zwangerschap. Succes met de echo's! Ik heb er ook slecht van geslapen. Zijn er vandaag dan 5 echo's?

JLG bah wat schrikken en waf een spanning zeg! Maar fijndat het niet heeft door gezet.
Door joun bericht stel je mij ook een beetje gerust. Ik had vannacht toen ik naar de wc ging roze afschijding/bloedverlies bij het afvegen. Schrok me rot. Verder geen last van buikkrampen. 2x daarna helemaal niks en Vanmorgen bruine afschijding. Maar toch word je er zo onzeker van. Hoop dat bij ons beide alles goed zit! 

Hi allemaal,
Ik ben nu 8 weken zwanger en heb heel veel last van misselijkheid. Mijn eetlust is totaal verdwenen maar als ik niet eet word ik daar alleen maar nog misselijker van. Ik probeer dus elk uur iets kleins te eten en drink veel water. Gelukkig hoef ik niet de hele dag over te geven maar spuug toch zeker 2 keer. 
Zijn er nog meer meiden die hier heel veel last van hebben en hebben jullie toevallig tips? 

Jeetje JLG wat naar zeg en onzeker. Gelukkig kun je bijna terecht voor een echo, maar het maakt je wel onzeker.
Zoals een aantal van jullie wisten had ik afgelopen weekend enorme krampen en diaree dacht zelf buitenbaarmoederlijk. Verloskundige gebeld die zei je kan eventueel echo vervroegen naar vrijdag. Nu ben ik ziek (verkouden heel erg) en toch wel gevoelige onderbuik dus dacht laat ik gewoon het echo centrum bellen. Ja mevrouw iemand heeft afgebeld u kunt vandaag 10:00 komen verder niet? Ehhh ik bel even mn vriend. Die zat ver weg voor werk, maar zei ga alsjeblieft want wie weet valt er een last van je schouders af. 

Dus al zwetend in de wachtkamer in mn uppie. Jahoor meteen zag ik het hartje (wel inwendige echo) al kloppen en het klopte precies met 7 weken.(Lang leven de Ovulatietesten). Het zag er perfect uit. Nou de traantjes kwamen wel even. Achteraf wel prettig het een half uur voor tijd horen qua stress haha..

[quote quote=10163857]JLG bah wat schrikken en waf een spanning zeg! Maar fijndat het niet heeft door gezet. Door joun bericht stel je mij ook een beetje gerust. Ik had vannacht toen ik naar de wc ging roze afschijding/bloedverlies bij het afvegen. Schrok me rot. Verder geen last van buikkrampen. 2x daarna helemaal niks en Vanmorgen bruine afschijding. Maar toch word je er zo onzeker van. Hoop dat bij ons beide alles goed zit![/quote]

Ja was zeker schrikken! Het helpt ook wel dat ik hier af en toe vergelijkbare verhalen zie maar toch zal ik pas gerust zijn als ik zaterdag bij de VK ben geweest. En dan nog kan het twee kanten op maar dan weet ik het in ieder geval nu is het zo onzeker. Elke keer loop ik naar de toilet in de hoop niks te zien, elk klein krampje in mijn buik geeft een schrikreactie en heb hele tijd het idee dat ik afscheiding "voel lopen" wat natuurlijk niet zo is maar zit helemaal in mijn hoofd. Wat een drame en stress zo'n zwangerschap

[quote quote=10163892]Jeetje JLG wat naar zeg en onzeker. Gelukkig kun je bijna terecht voor een echo, maar het maakt je wel onzeker. Zoals een aantal van jullie wisten had ik afgelopen weekend enorme krampen en diaree dacht zelf buitenbaarmoederlijk. Verloskundige gebeld die zei je kan eventueel echo vervroegen naar vrijdag. Nu ben ik ziek (verkouden heel erg) en toch wel gevoelige onderbuik dus dacht laat ik gewoon het echo centrum bellen. Ja mevrouw iemand heeft afgebeld u kunt vandaag 10:00 komen verder niet? Ehhh ik bel even mn vriend. Die zat ver weg voor werk, maar zei ga alsjeblieft want wie weet valt er een last van je schouders af. Dus al zwetend in de wachtkamer in mn uppie. Jahoor meteen zag ik het hartje (wel inwendige echo) al kloppen en het klopte precies met 7 weken.(Lang leven de Ovulatietesten). Het zag er perfect uit. Nou de traantjes kwamen wel even. Achteraf wel prettig het een half uur voor tijd horen qua stress haha..[/quote]
Wat fijn! Echt goed nieuws. Goed dat je toch gegaan bent al kan ik me voorstellen dat het wel spannend was zo in je eentje

Wat spannend allemaal meiden. Ik kan me jullie gevoelens zo goed voorstellen. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik rond een week of 8 (ongeveer) ook best wat helderrood bloed verloren. Ik was op m'n werk en heb toen noodgedwongen aan m'n manager moeten vertellen dat ik zwanger was. Ik moest huilen, ik dacht echt dat het voorbij was. Ik belde naar de VK en we konden gelukkig meteen terecht. Oh wat was ik zenuwachtig en verdrietig in de wachtkamer. Maar op de echo zagen we al snel een kloppend hartje. Wat uiteindelijk resulteerde in ons zoontje van inmiddels 2. Hopelijk stelt dit verhaal jullie iets gerust. Zo lang het bloedverlies niet doorzet is er hopelijk niets aan de hand. Sterkte nog even meiden tot de 1e echo ❤️ 

Terug
Bovenaan