Hoi allemaal,
Wat leuk dat er vandaag zoveel echo's gepland staan! Ik ga duimen voor jullie.
Bij ons gisteravond even paniek. Mijn man heeft deze week de avonddienst en werkt dus van half 4 tot 12 uur 's nachts. Ik moest gister ook een hele lange dag maken (heb 12 uur gewerkt) en toen ik in de auto naar huis zat werd ik behoorlijk misselijk en beetje trekkerig kramperig gevoel in mijn onderbuik. Thuis lekker een kruikje genomen en voor de zekerheid even naar de toilet geweest maar niks te zien. Binnen een paar minuten was het gevoel ook weer weg. Toen ik echter om 22.30 naar bed ging en ik me in bed omdraaide had ik het idee dat ik wel erg veel afscheiding verloor dus ik "voelde" even. Zag ik ineens helderrood bloed aan mijn vingers. Meteen met een zakdoekje gewreven en een helderrode streep over het papier. Meteen naar de toilet gegaan en maandverband in mijn onderbroek gedaan. Ik was helemaal alleen en eigenlijk best in paniek. Ik heb mijn man gebeld en die hoefde gelukkig nog maar even te werken en kwam meteen naar huis. Ondertussen ook de VK gebeld en die zei dat als ik geen krampen kreeg en geen stolsels zou verliezen ik gewoon moet proberen te gaan slapen. Toen mijn man thuis was weer naar de wc gegaan en een paar lichte veegjes en een paar druppels in de pot maar verder niks. Dus toch maar naar bed gegaan rond half 2 en natuurlijk slecht en onrustig geslapen. Om 4 uur werd ik wakker en toen heb ik stiekem het maandverband gecheckt maar geen helderrood bloed meer, slechts wat rode/bruine vegen en vanmorgen ook niks aan de hand. Vanmorgen weer de VK gebeld (op haar verzoek) en die zegt als het niet heeft doorgezet, ik geen krampen had en geen "stukjes" verloor er niks aan de hand hoeft te zijn. Ik moet het in de gaten houden maar ze had het over een mogelijke innestelingsbloeding omdat alles zo goed doorbloed is kan dit een keer gebeuren. Maar ik dacht altijd dat die innestelingsbloeding juist voor je NOD was. Dat heb ik toen niet gehad. Ik heb zaterdag heel vroeg in de ochtend een nieuwe echo gepland staan (die stond al na het gekke bezoek van vorige keer) en eerder is bijna niet mogelijk gaf ze aan, alleen als er echt nog wat gebeurd of ik krijg andere klachten kan ze kijken of ze er iets tussen kan plannen. Ik ben wel wat rustiger dan gister maar loop echt om de paar minuten naar de wc. Kan wel janken de hele tijd. Pfffff even hier mijn hart luchten