Uitgerekend September 2019

Succes met de echo' s hoop dat jullie allemaal positief nieuws krijgen! 
Ik heb zelf de 19e pas mijn eerste echo. Had vannacht toen ik naar de wc ging ineens roze afschijding bij het afvegen. En echt wel een wc papiertje vol. Ben zo geschrokken. De 2 x daarna niet meer gehad. Wel 2 dagen er voor heeel ietsjes en heel licht. Maar verder geen buikkrampen ofzo. Maar ben zo bang dat het niet goed zit hierdoor. En heb al helemaal geen last van kwaaltjes dus dit maakt me nog onzekerder. 

Wat veel echo's Vandaag! Ik hoop goed nieuws voor jullie allen!
@loesje: vervelend! Volgens mij zolang je geen krampen hebt hoeft het niet ernstig te zijn. Het komt vaker voor. Sterkte met de spanning.
Ik herken de nuchtere man ook! Hij is wel extra zorgzaam geworden. Maar hij denkt alleen maar positief.

Succes met de echo’s! 

Eefje wij gaan wel de nipt test doen denk ik. Alleen niet de nevenbevindingen. De verhalen daarover vind ik lastig. Vaak is het lastig te achterhalen wat er (eventueel) mis is. 
Loesjee neee wat stom. Ik hoop voor je dat het niet erger word. Goed in de gaten houden!

Hier ook iemand die snotverkouden is en erg benauwd en dat op vakantie grr. hopen dat het snel over is. Moet ook veel hoesten en je mag zo weinig medicijnen gebruiken dat dat het niet opschiet. Maar vandaag ziet het er naar uit dat het wat beter gaat. 
Ik ben ook sinds gisteren begonnen met de medicijnen tegen misselijkheid dit werkt wel fijn ik heb toch iets meer eetlust en wat minder misselijkheid maar ook wel gek om nu minder kwaaltjes te hebben. 
Wij gaan de nipt test ook doen maar zonder nevenbevindingen en zonder vervolgafspraak.  Meer om onszelf gerust te stellen of te informeren. Bij iedereen is dat anders natuurlijk. 
Ik heb ook een nuchtere vriend en die nu super lief voor me is erg fijn maar soms is hij iets te zorgzaam haha

anemoontje ja doe ik! Net was het gewoon bruin niet meer roze dus oud bloed. hoop dat dat een goed teken is. 

Hoi allemaal,
Wat leuk dat er vandaag zoveel echo's gepland staan! Ik ga duimen voor jullie.
Bij ons gisteravond even paniek. Mijn man heeft deze week de avonddienst en werkt dus van half 4 tot 12 uur 's nachts. Ik moest gister ook een hele lange dag maken (heb 12 uur gewerkt) en toen ik in de auto naar huis zat werd ik behoorlijk misselijk en beetje trekkerig kramperig gevoel in mijn onderbuik. Thuis lekker een kruikje genomen en voor de zekerheid even naar de toilet geweest maar niks te zien. Binnen een paar minuten was het gevoel ook weer weg. Toen ik echter om 22.30 naar bed ging en ik me in bed omdraaide had ik het idee dat ik wel erg veel afscheiding verloor dus ik "voelde" even. Zag ik ineens helderrood bloed aan mijn vingers. Meteen met een zakdoekje gewreven en een helderrode streep over het papier. Meteen naar de toilet gegaan en maandverband in mijn onderbroek gedaan. Ik was helemaal alleen en eigenlijk best in paniek. Ik heb mijn man gebeld en die hoefde gelukkig nog maar even te werken en kwam meteen naar huis. Ondertussen ook de VK gebeld en die zei dat als ik geen krampen kreeg en geen stolsels zou verliezen ik gewoon moet proberen te gaan slapen. Toen mijn man thuis was weer naar de wc gegaan en een paar lichte veegjes en een paar druppels in de pot maar verder niks. Dus toch maar naar bed gegaan rond half 2 en natuurlijk slecht en onrustig geslapen. Om 4 uur werd ik wakker en toen heb ik stiekem het maandverband gecheckt maar geen helderrood bloed meer, slechts wat rode/bruine vegen en vanmorgen ook niks aan de hand. Vanmorgen weer de VK gebeld (op haar verzoek) en die zegt als het niet heeft doorgezet, ik geen krampen had en geen "stukjes" verloor er niks aan de hand hoeft te zijn. Ik moet het in de gaten houden maar ze had het over een mogelijke innestelingsbloeding omdat alles zo goed doorbloed is kan dit een keer gebeuren. Maar ik dacht altijd dat die innestelingsbloeding juist voor je NOD was. Dat heb ik toen niet gehad. Ik heb zaterdag heel vroeg in de ochtend een nieuwe echo gepland staan (die stond al na het gekke bezoek van vorige keer) en eerder is bijna niet mogelijk gaf ze aan, alleen als er echt nog wat gebeurd of ik krijg andere klachten kan ze kijken of ze er iets tussen kan plannen. Ik ben wel wat rustiger dan gister maar loop echt om de paar minuten naar de wc. Kan wel janken de hele tijd. Pfffff even hier mijn hart luchten

Vandaag om 13:30 onze eerste echo. Als de berekening klopt vandaag 8 +2.  Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan wat een ellende.  Ik ben echt zo benieuwd.  Maar ook echt heel bang dat het fout zit.  Mijn borsten doen amper nog zeer  en ook mijn misselijkheid wordt steeds minder.  Nu is dat op zich niet erg maar maak je wel onzeker.  Herkennen meer het dat kwaaltjes afnemen ?

Ja ik ook Wendess!
volgens eigen berekeningen nu 7+2 en vanmiddag onze 3e echo alweer. Vorige keer het hartje gezien en dat was geruststellend, maar nu weer net zo onzeker als daarvoor!
Ben 3 weken enorm misselijk geweest en veel buikkramp, maar sinds 4 dagen nauwelijks ergens last van en heb daar nu dikke stress door... Ik ben toch liever misselijk lijkt het wel, dan heb ik toch een soort bevestiging dat ik echt zwanger ben.
Mijn man vindt me negatief en hij is ervan overtuigd dat alles goed is en al vanalles aan het kopen, terwijl ik dat echt nog niet durf...
Hopelijk vanmiddag goed nieuws en ben ik weer wat meer opgelucht en heb ik weer vertrouwen in mijn lijf dat ik dit wel kan.

Terug
Bovenaan