Uitgerekend September 2019

Vanmiddag bij de VK geweest en wat een opluchting was dat. Mooi hartje en precies zover als dat we hadden berekend. 
Wij hebben het de familie al wel verteld omdat ik enorm beroerd en moe ben. Werk wil ik nog even mee wachten maar ben bang dat ze het snel gaan opvallen. 
Eerst opluchting is tenminste en feit. Nu weer lekker slapen. 

Wat fijn zeg annemoonyje en wat stoer dat je alleen bent gegaan. Staat je volgende afspraak nog wel?
Gebruiker... Ik heb dezelfde klachten als jou heel erg misselijk en geen eetlust ik ben ook daarom sinds gisteren begonnen met medicijnen ook om mijn vakantie goed door te komen. Nu is de misselijkheid een stuk minder en werken de pilletjes dus goed. Daardoor heb ik ook meer trek en lust ik tenminste iets ik was namelijk 6 kilo afgevallen door het weinig eten.
Mijn vriend en ik zitten in een baalmomentje wij zouden het aan mijn zus en zwager zaterdag vertellen als die op bezoek kwamen maar die hebben net afgezegd. Maandag hebben we de 11 weken echo en vanaf dan willen we het de rest vertellen. We wilden het hun iets eerder vertellen want met hun hebben we een speciale band en ze wonen niet heel erg in de buurt dus nu maar een andere manier verzinnen.  

Hoi allemaal,
een prachtige echo met een kloppend hartje. Zaten er maar 1 dagje naast 8+2. Echt super mooi om te zien en enorm onwerkelijk nog. Ben erg opgelucht. 

P.s hebben het net mn schoonouders verteld (tranen met tuiten) en wilde nu langs mijn ouders... zijn ze ineens sporten Grrrrr.. straks nog een keer langs Haha jeetje..

Haha juffielies, dat zal je net zien! 
Fijn al die goede echo's. Hopelijk heeft JulieD ook een goede echo op dit moment! 
Anemoontje, goed dat je gegaan bent!! 
Wij hebben t ouders en broers/ zus al verteld vanwege de 2 eerdere miskramen, dan jan je de onzekerheid en spanning ook delen. Maar verder vertellen we het na de termijnecho en die hebben wij bij 10.4
Wij willen de nipt wel doen maar twijfelen nog over de nevenbevindingen. Oh en op dit moment willen we het geslacht niet weten. Of we dit straks nog steeds zeggen is nog even afwachten want t is ook wel makkelijk en we zijn ook wel nieuwsgierig maar voor nu zeggen we nog dat we t niet willen weten.
X

JulieD, wat erg! Heel veel sterkte met dit kleine maar grote verlies! 

Fijn de goede echo’s! Mijn vriend moet nu inderdaad wachten rot de 11-12 weken. Maar hen gelukkig wel een mooie echo foto. 

JulieD wat een nachtmerrie! Veel sterkte. Wat ga je nu doen? Het is dus met jouw bloedverlies rond de vijf weken gestopt och? Liepen je symptomen wel door? 

Terug
Bovenaan