Uitgerekend September 2019

Hoi hoi allemaal,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap, hopelijk allemaal een voldragen en goede zwangerschap ?
Wij hebben gister onze eerste echo gehad, er was een mooi hartje te zien en ben 6.5 weken ver. Waar ik wel van schrok en nu erg mee zit, is dat naast het embryo ook 2 poliepen? te zien waren. Deze waren groter als het embryo zelf.
De echoscopist kon niet zeker zeggen dat het poliepen waren. Ik heb daarom volgende week donderdag weer een echo en meteen een afspraak bij mijn gynaecoloog. 
Ik vind het echt ontzettend spannend en kan maar niet genieten. We hebben hiervoor al 2 miskramen gehad dus ben best wel bang om dit kindje ook te verliezen. 
Iemand ervaring met poliepen in de baarmoeder? 

Weet iemand trouwens hoe ik mijn gebruikersnaam kan wijzigen? 

Oh wat verschrikkelijk JulieD. Heel veel sterkte. Neem je tijd voor het verlies en hopelijk is het jullie snel weer gegund
Lieve dames, ik verplaats mij even naar het forum Uitgerekend in oktober 2019. Die meiden zijn even ver als ik :) is misschien handiger. 

Sterkte @JulieD

Vanavond intake bij de verloskundige. Ben toch weer zo ontzettend zenuwachtig! Hopen dat het nog allemaal goed zit! Gelukkig  krijgen we bij de verloskundige praktijk elke keer een korte echo. Dus sowieso om de 4 weken. 
Iemand een idee hoe lang een intake kan duren? Ik heb echt geen idee. 

[quote quote=10164444]Sterkte @JulieD Vanavond intake bij de verloskundige. Ben toch weer zo ontzettend zenuwachtig! Hopen dat het nog allemaal goed zit! Gelukkig krijgen we bij de verloskundige praktijk elke keer een korte echo. Dus sowieso om de 4 weken. Iemand een idee hoe lang een intake kan duren? Ik heb echt geen idee.[/quote]
Tegen mij werd gezegd dat de intake zo'n 30 tot 45 minuten kon duren inclusief een korte echo. Dus geen idee of dit bij jouw verloskundige ook zo zal zijn maar dit is wat ik te horen kreeg. Ze noemde onder andere, doornemen medische geschiedenis man en vrouw, ziektes etc in de familie, wegen, meten, bloeddruk etc. Doornemen verzekeringsgegevens, info rondom prenatale screening etc. Ik heb mijn intake zaterdagochtend als de echo dan wel een hartje geeft dus dan weet ik precies wat er gevraagd wordt haha

Goedemiddag. 
Allereerst sterkte julieD

Wij hebben gisteren een goede echo gehad. Drie dagen verder dan ik dacht en dus nu op 8+6. 21 feb de volgende echo. Zo spannend. De verloskundige zei dat nog maar 2% fout kon gaan. Maar kan me dat haast niet voorstellen. Hoor nog zoveel verhalen van mensen die met 9/11 weken een miskraam kregen?!

Sterkte JulieD, wat verdrietig. Ik hoop voor jullie een gezonde zwangerschap in de nabije toekomst!
Ik heb zelf net deel 1 van de combinatietest gehad. Datum staat nog steeds op 10+4 en wat een verschil met de eerste echo. Al echt een mensje met teentjes en vingers. Was zeer actief en rond aan het dansen. Over 13 dagen de volgende echo voor de nekplooimeting. Voor nu alles positief. 

Wendes, dat zei mijn verslokundige gisteren ook, dus er zal toch wel iets van waarheid in zitten? 

Terug
Bovenaan