Uitgerekend September 2019

Egeltje: straks dromen we nog dat we de baby opeten hahaha! Man man. Niet te doen die honger. Ben best gevoelig voor aankomen dus moet het echt in de gaten houden.

mooi he die dromen! Bij mij is het ook elke nacht feest, maar op zich heb ik dat altijd al wel gehad! 

@miekesep, ben benieuwd of wij de uiterste datum zijn :) 
Jammer dat je dat niet ergens kan invullen zodat je bij iemand kan zien hoeveel weken dagen iemand is.

Ik had vandaag ook weer een mooie echo! Goed gegroeid en zelfs al wat bewegingen  Ik ben verliefd! ? Volgende echo over 2 weken

Egeltje ik zit op 24-9 dus ook aan het eind. Ach je hoort tenslotte bij de september groep. 6, 7 of 10 weken maakt niet uit Haha. 

Fijn kusjeM! Hoezo mag je over 2 weken alweer wat een luxe! 

Haha rare dromen, ik heb ze ook en vaak weet ik ze nu nog ‘s ochtends terwijl ik dat dan normaal niet heb. 
September is september toch? Of eind augustus in het geval van Mariekesep ;) gezellig dat je bij ons blijft! 
Er is volgens mij wel een mogelijkheid om een soort document te maken met de uitgerekende data maar ik weet niet hoe het werkt. Ik was trouwens al 2 dagen verzet maar de meeste horen bij de termijnecho pas de datumwaar het uiteindelijk op blijft staan volgens mij. Ik heb 21febr de termijnecho en 22 febr de intake. Bij ons is de intake zonder echo. 
Xx

Zo net terug van de intake! Uiteindelijk bijna een uur binnen. Maar het belangrijkste een goede echo!!! 

Zelfs weer vooruit gezet. Nu 9 +6 i.p.v. de 9 precies die ik zelf dacht. Zou 5 september betekenen maar volgende week vrijdag de ‘echte’ termijnecho. 
Weer zo leuk om alles even te zien. De gummybeer zoals de verloskundige het noemde was zelfs al flink aan het spartelen! :)

@anemoontje  ivm twee eerdere miskramen was ik wat onzeker. Uit de onderzoeken naar herhaalde miskraam is namelijk naar voren gekomen dat ik een traagwerkende schildklier heb en deze was weer van slag en daarom houden ze me goed in de gaten 

@ivo wat leuk wij zijn precies even ver ik heb maandag de termijnen echo ben erg benieuwd of ik echt op 5 Sept ben uitgerekend zelf dacht ik 1 Sept dus scheelt niet veel. De kleine zal wel een stuk gegroeid zijn vergeleken met de 7 weken echo.
En september is september toch de ene bevalt vroeg en de andere laat dus het zegt allemaal niks. 
Ik mis ook wel een tabel was erg leuk geweest. 
Ik droom ook echt bizar haha
En ik hoor veel honger pff ik heb juist geen honger maar wel flauw als ik niks eet dus maar met tegenzin eten maar met goede doel

Terug
Bovenaan