Uitgerekend September 2019

Als ik het berichtje van Liefdraakje lees, vraag ik mij af of ik ook nog wel hierbij zou horen. Ik ben nu 6+5. Zelf berekend op 27 sept. 
Verbaas me er ook wel over dat MiekeSep dan al op 10+4  zit... dit klinkt voor mij nog zo ver weg.
Waarschijnlijk ben ik dus de benjamin vandir gezelschap. Of zijn er meer die al  bijna niet meer bij sept horen ;)

Vreselijk Julie D, sterkte!
@egeltje. Ik ben vandaag 7+2 dus ook voor mijn gevoel nog lang niet bij de 10 weken. Ook omdat we de eerste echo en controle pas met 10+1 krijgen, lijkt dat nog een eeuwigheid ver weg. Volgens eigen berekening dus op 23 september uitgerekend.

Ik ben inmiddels 9 weken zwanger en heb heel weinig kwaaltjes. Het is dat ik met 7+2 een hartje heb gehoord anders had ik het misschien niet geloofd.
Ik ben erg vermoeid en heb af en toe wat gevoelige borsten, ook zijn ze wat groter. Maar verder eigenlijk nergens last van. Dit maakt me zo onzeker. Meerdere hier last van? Gelukkig lees ik net dat het nog maar 2% kans is dat het mis gaat. 
Liefs 

@egeltje: ik hoor er eigenlijk nèt niet bij, uitgerekende datum is 31-08 maar tijdens de telefonische intake was dit nog 04-09. Vandaar dat ik hier bent gestart. September is een lange maand dus we hebben hier waarschijnlijk het begin en eind en alles er tussenin ?!
@Roon: ik ben eigenlijk wel klaar met de kwaaltjes. Nog wat gevoelige borsten en beetje misselijkheid tijdens metroritjes maar de rest is verdwenen. Overal weer trek in (nog wel voorkeur voor zout over zoet). Mag je binnenkort voor de tweede echo?

Het heeft geen zin om je zorgen te maken dat het eventueel mis kan gaan, je hebt er geen invloed op (even ervan uitgaan dat je niets doet wat ongezond is voor je baby). Ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan, ik heb vorig jaar 2 miskramen gehad. Toch helpt het om tegen mijzelf te zeggen dat ik er zelf niets aan kon doen en hou ik hoop voor een goede afloop van deze keer. 
Liefs Nolaatje

Hier ook nauwelijks kwaaltjes, maar 1 wel en die is mega vervelend! 
Ik heb continu honger! De hele dag door. Op het moment helemaal niet te doen ondanks net een goed vol bord volkoren pasta. Probeer steeds maar gedurende dag dingen te eten en niet te grijpen naar te ongezond (gelukkig kan dat ook niet op werk). Maar dat honger gevoel maakt misselijk, slap bleh... net nog maar voor komende dagen magere kwark, eierkoeken, krackers met kaas gekocht. 

[quote quote=10164722]Wordt zelfs snachts wakker van de honger:([/quote]
Whaha dat klinkt goed... thanks het kan dus nog erger :) 
Tot nu toe heb ik alleen overdag honger. Wel al eens s nachts gedroomd over niet mogen eten terwijl ik zo'n honger had. Dromen is wel echt iets... heb laatst gedoomd dat ik geen fietszitje had. Dus het kind maar onder de snelbinder had geschoven :D

Terug
Bovenaan