Uitgerekend September 2019

Hoi meiden ,

ik ben 10+4 en heb al 2 dagen zo een last van maagzuur vooral in de avond. Iemand tips??
ik heb 12/2 de termijn echo ben zo benieuwd hoe erg hij/zij al gegroeid is in die paar weekjes

groetjes Priscilla 

Hallo dames , leuk om af en toe jullie verhalen te lezen. Over twee weken heb ik pas eerste echo met 8w5d ... Kan echt niet wachten! In de tussentijd moeten we ons al inschrijven voor het kdv in 2020 want in onze stad zijn de wachtlijsten echt niet normaal! Heel bizar om je kind te gaan inschrijven terwijl ik nog geen eens een vroege echo heb gehad. Iemand dit ook meegemaakt? 
Ben nu bijna 7 weken en nu met mij broer op vakantie. Hij mag het nog niet weten en man wat is dat lastig met eten.. Alcohol.. En hele dagen activiteiten ondernemen! Echt kapot 's avonds. Haha. 

Hoi hoi allemaal, 
eindelijk heb ik mij in kunnen loggen ( heeft 3 weken geduurd voordat ik wachtwoord kon wijzigen ) ook ik kan vol trots zeggen dat ik september ons eerste kindje mag verwachten. 
Nog 0 symptonen dus gister toch maar iets eerder een echo laten doen. En gelukkig was alles goed. 

Nog meer die totaal geen symptonen heeft? Maakt mij eerlijk gezegd soms toch ook wel onzeker. ( wil totaal niet ondankbaar klinken) 

liefs 

Hoi hoi allemaal, 
ik lees al stiekem 4 weken mee maar kon al die tijd niet inloggen en wachtwoord wijzigen ging ook niet. 
Ook ik mag vol trots vertellen dat wij ons eerste kindje mogen verwelkomen in september. 
Gister toch eerder een echo laten doen( eigenlijk pas over 2 weken ) maar omdat ik 0 symptonen heb werd ik toch wel erg onzeker. 
Hebben meerdere hier mee te maken? 
Liefs 

Hallo gebruiker10105536 gefeliciteerd!
Hier ook 0 symptomen maakt mij ook onzeker. Alleen last van een opgezette buik. Mijn broeken zitten nu al niet meer lekker.
wat fijn dat alles goed is bij jou! Ik heb pas de 19e de eerste echo. 

Loesjeee 
het is erg frustrerend he? 
terwijl we eigenlijk boffen dat we geen symptonen hebben maar soms denk ik wel eens nou laat me nu maar dagje misselijk zijn dan weet ik dat het goed zit ?. 

Ja alles zat goed ben nu 7+2 al was de verwachting eerst morgen 8 weken. Heb de 22ste de volgende echo. Hopelijk zit alles bij jullie ook goed!! 
Mijn broeken zaten ook inderdaad ongemakkelijker. Blijken de darmen te zijn. Dus dan toch een symptoom die ik eigenlijk eerst niet door had . 
Liefs 

Jaa heel frustrerend. Haha ja dat denk ik ook wel eens van laat maar gewoon merken dat ik zwanger ben dan geloof je tenminste dat er wat gebeurt in je lichaam!?
Dat is wel fijn dat je op de volgende echo niet heel lang hoeft te wachten! 
Hoop idd ook echt dat het bij ons ook goed zit. Zo bang dat het niet goed zit.

Loesjeee, 
komt vast goed!! 
Nog 2 weken en dan weten jullie ook meer.  Laat je het even weten hoe het is gegaan ? 
Liefs 

Terug
Bovenaan