Uitgerekend September 2019

Nog 13 uur tot onze echo!! Kan echt niet wachten, hoop dat er ook een mooie hartslag te zien is! 
Qua spullen nog niets gekocht op een valentijnscadeutje voor mijn man na: een romper met daarop de test ‘de liefste papa is toevallig mijn papa’.
Kinderwagen mogen wij als het goed is hebben van een vriend van ons, eerst even kijken of we het wat vinden uiteraard ?

#Minni#
Wij hebben het vorige week verteld aan mijn schoonouders met een kaartje met een mooi gedichtje. En aan de binnenkant de echo. 
Ze konden het niet geloven! Maar waren zo super blij.
En mijn ouders vertellen we het volgende week op de zelfde manier als mijn schoonouders Na de 3e echo en tevens de verjaardag van mijn vader! 

Wij gaan ook voor de NIPT zonder nevenbevindingen. Vorige zwangerschap ook gedaan. Als ik het goed heb begrepen (even heel simpel gezegd) komt er alleen uit: wel/niet iets gevonden. En 9 vd 10 keer kunnen ze er niet eens achter komen wat het is omdat het idd nog niet bekend is in de medische wereld. Stel er komt dan wel iets uit, dan heb je een hele grote kans dat je er nooit achter komt wat het is en of er uberhaupt wel iets mis is. Ik zie hier dan ook niet echt het voordeel van persoonlijk.
Vorige keer bevallen in het ziekenhuis! Hier gekozen voor een ruggenprik aangezien mijn kindje een sterrenkijker was. Hierdoor wordt een bevalling automatisch medisch. Aanmelden is hier (in een grote stad) niet nodig. Je weet ook niet wanneer je gaat bevallen toch? Als mijn gekozen zh vol had gezeten dan moest ik naar een ander zh. 
Hier hebben wij de Joolz Geo2. Meeeeega blij mee! Lang getwijfeld tussen de bugaboo en de joolz maar nog geen seconde spijt van gehad. Aangezien ons eerste kindje straks pas 1,5 zal zijn, gaan wij er de duo van maken en daarnaast wss weer veel gebruik maken van de draagdoek/draagzak

Flinke lijst inmiddels! Leuk om te zien dat we met zoveel zijn in september. Heel benieuwd wat bij iedereen ook de echte datum gaat worden!
Ik begin inmiddels een beetje hopeloos te worden. Heb inmiddels de 3de verschrikkelijke nacht achter de rug. Als ik 4 uur geslapen heb is het veel. Zodra ik ging liggen begon ik te hoesten tot kokhalzen en overgeven aan toe. Ook dichte neus en piepende luchtwegen. Ik heb ALLES gedaan. Gestoomd, gegorgeld met zout water (bah wat is dat vies), Dampo, Keelpastilles, vicks inhalen, op een suikerklontje zuigen (grootmoeder weet raad), extra kussens, met kruikje slapen, thee met cirtroen drinken maar NIKS helpt. Vannacht tot tranen toe gefrustreerd. Nu weer op werk. Mijn man is deze week vrij en appt net dat hij bij de Etos is geweest voor hoestdrank. Hij heeft 2 dingen meegenomen die ik mag hebben nu ik zwanger ben dus hopelijk gaat dat straks wat verschil maken. Van plan om vandaag iets eerder naar huis te gaan van werk en dan hopelijk nog een dutje te kunnen doen als die Hoestdrank een beetje werkt

Vanmorgen echo gehad. We hadden een mooi kloppend hartje! ?
Het was nog iets te vroeg voor de termijnecho dus we mogen 2 maart nog een keer terugkomen. Uitgerekende datum voor alsnog 18 september maar dat kan nog aangepast worden. 

Ben ik weer.. jeetje wat een hoop berichten weer op terug te lezen. Fijn om te zien dat het over het algemeen goed gaat met iedereen.
Gister hebben we de 2e echo gehad. Mijn eigen uitgerekende datum was 10-9 maar na de metingen is de datum vastgezet op 8-9.
Wij gaan ook voor de NIPT test zonder nevenbevindingen. 
Komende week kraamzorg regelen.. weer iets om in te verdiepen ;)! Lijkt wel beetje op huiswerk, elke keer als je dan terug komt van de VK is er weer een opdracht om iets in te vullen of om ergens over te beslissen of te bekijken ;)!

Zo zenuwachtig om 17:00 de eerste echo ze willen liefst inwendige iemand hier ervaring mee? Op dat punt ben ik nog niet zn held en je ik weet dat ze straks veel vaker down under moeten gaan kijken en ze niet anders zien dan maar alsnog vind ik het reete spannend ?

[quote quote=10167610]Zo zenuwachtig om 17:00 de eerste echo ze willen liefst inwendige iemand hier ervaring mee? Op dat punt ben ik nog niet zn held en je ik weet dat ze straks veel vaker down under moeten gaan kijken en ze niet anders zien dan maar alsnog vind ik het reete spannend [/quote]
Ik had vorige week woensdag mijn eerste afspraak, in het ziekenhuis. Was pas 7 weken dus had niet gedacht aan een echo. Toen t via de buik niet lukte zei ze dat we een vaginale echo gingen doen, ik schrok er ook van en moest in mn hoofd ook even 10 drempels over. Maar toen we het hartje zagen en hoorden kloppen was het t dubbel em dwars waard! Als je al weet dat ze inwendig gaan, bereid je daar gewoon op voor. Verder gaan zij daar weet ik veel hoevaak down under, dus ze zijn wat gewend. Succes om 5 uur! 

Terug
Bovenaan