Uitgerekend September 2019

[quote quote=10167610]Zo zenuwachtig om 17:00 de eerste echo ze willen liefst inwendige iemand hier ervaring mee? Op dat punt ben ik nog niet zn held en je ik weet dat ze straks veel vaker down under moeten gaan kijken en ze niet anders zien dan maar alsnog vind ik het reete spannend [/quote]
Tot nu toe 2x een echo gehad en beide keren inwendig. Ik zag er heel erg tegenop maar bij mijn VK deed ze het licht in de kamer uit ging ze ter hoogte van mijn heup naast me zitten met haar gezicht richting mijn gezicht. Het apparaatje dat ze gebruikt is een dunne staaf waar een condoom omheen gaat en wat glijmiddel. Het is niet pijnlijk maar het voelt wel beetje gekkig omdat het natuurlijk hard plastic is, onbuigbaar. bij mij moest ze een beetje "zoeken" dus dat ding wat heen en weer draaien en bewegen en dat voel je wel maar ik was zo gefocust op het scherm dat ik er niet echt iets van mee kreeg. Ik vond het alles mee vallen!

Hallo allemaal, 
Ik heb eindelijk uitgevonden hoe ik mijn naam kon veranderen haha. 
Wat een lijst met mensen die uitgerekend zijn in september zeg! Hadden we zo'n koude decembermaand? Haha. 
Ik ben volgens de eerste berekeningen 23 september uitgerekend. De 7-weken echo was goed. Een kloppend hartje gezien en gehoord, heel bijzonder. 27 februari voor de 10-weken echo en daarna eindelijk aan iedereen vertellen! Al weet mn moeder het al wel. 
Vanwege een vroegere longembolie zit ik in het ziekenhuis, wat ik best jammer vind. Voelt iets klinischer terwijl een lokale vk me meer een warm gevoel geeft. Maarja, je hebt t soms niet voor t uitkiezen.
Hoe gaat het bij iedereen met de kwaaltjes? Ik ben al 4 weken kotsmisselijk en het wordt elke dag erger. Mijn eetlust is helemaal weg, ik zit continu vol en tegelijkertijd heb ik de hele dag door trek. Ik heb me al 1 dag ziekgemeld op mijn werk, omdat ik naast de verschrikkelijke misselijkheid ook zo'n last van mn darmen had dat ik de hele dag op de wc zat. 
Ik kan niet wachten om weer normaal te eten en ervan te genieten. Tips rondom misselijkheid ken ik wel, maar wat eten jullie bij extreme misselijkheid?
Fijne woensdag!

Hoi hoi. Ik sluit me ook graag aan! Ik ben uitgerekend op 8 september. Ik heb al een zoontje die op 7 september 2 jaar word. Hoe krijgen we het voor elkaar he haha. 
Mijn eerste bevalling was een inleiding van 3 dagen.. Ik hoop dat het deze keer gewoon natuurlijk zal gaan. 
Ik heb de 10 weken echo afgelopen maandag gehad. De kleine was al druk in beweging.. dat voorspelt veel goeds haha. 
Fijne zwangerschap allemaal :)

Kerstroos

Een inwendige echo valt echt mee! Ik wist ook dat ik er een ging krijgen.. En kon me niet voorstellen hoe dat zou gaan. Maar ze vertellen wat ze doen en dan valt het reuze mee. Het bewegen voelt wel raar. Maar zodra je het scherm met de baby ziet ben je dat apparaat gelijk vergeten.
Succes en geniet ❤️

Hallo allemaal 
Ik heb even een vraagje. Op dit moment 9+6. Ik heb sinds gisteren de hele tijd plopjes en steekjes wat behoorlijk aanwezig is. Het doet geen pijn maar irritant is het wel. Andere deze zelfde ervaring?

Hoi Wendes,

wat bedoel je met plopjes en steekjes? Kan het je darmen zijn? Ik heb nl een hele rommelende darmen die allerlei geluiden maakt, waaronder ook ploppen..

Terug
Bovenaan