Ah zo te lezen doet iedereen dus de NIPT-test! Wij gaan m ook doen.. maar zonder nevenbevindingen. Verloskundige gaf aan dat daar afwijkingen uit kunnen komen die soms niet eens wat zijn wat invloed heeft op de gezondheid van je kindje. Of dat uiteindelijk blijkt dat er toch niks aan de hand is, maar je dan vervolgens wel weeeeken in de stress hebt moeten zitten door alle onderzoeken die daarop volgen. Las laatst nog een artikel in De Volkskrant over een stel dat dat ook had gedaan en die 7 weken lang in de stress daardoor hadden gezeten (omdat ze bij de nevenbevindingen 'iets' gevonden hadden), maar dat er uiteindelijk niks was. Dus ik ga ons dat ook besparen, ik ken mezelf namelijk als er dan wel iets uitkomt dan word ik helemaal panisch en slaap ik weken niet meer. Vind de zwangerschap al spannend genoeg en hoop dat ik na de termijnecho ook eens kan gaan genieten ipv continu zenuwachtig te zijn.. ?
Mijn datum in de tabel staat trouwens op 16-09, maar ik verwacht dat het een aantal dagen later word. Dit wordt definitief na de termijnecho (25-02).