Uitgerekend September 2019

Ik heb volgende week dinsdag mijn 1e echo. Ben dan volgens eigen berekening precies 9weken! Vind het zo spannend. Heb 2x roze bloedverlies gehad en wel de verloskundige gebeld maar dit was allebei de keren 1x bij het afvegen. Dus ze maakte zich niet zo'n zorgen. Ook al doe ik dat wel haha. Heb ook helemaal geen last van kwaaltjes dus dat maakt het ook zo onwerkelijk. Alleen een gigantische opgeblazen buik. Lijk al wel een paar maand zwanger!

@Wendess, is het je eerste zwangerschap? Bij 9+6 weken de baby voelen is heeel vroeg, vooral bij een eerste zwangerschap. Het kan best zijn dat het toch je darmen zijn die ruimte maken. Of je baarmoeder die aan het groeien is. 
@Esterseptember, herken ik zeker dat het soms nog niet ‘echt’ voelt. Ik heb veel minder symptomen dan bij de eerste zwangerschap. Heel prettig, voel me er alleen minder zwanger door. Ik kijk erg uit naar het moment van het voelen van het kindje, toen voelde het voor mij veel echter. 

@MariekeSep. Ik dacht net precies hetzelfde. Geen idee hoeveel tweelingen er dan statistisch gezien zouden moeten zijn, maar ik vond 1 ook weinig. 
Maar goed ik moet ook nog mijn eerste echo krijgen. Ben nu 8+3 en heb mijn eerste echo pas met 10+1. Heel spannend. Stelt mijn geduld nogal op de proef zo lang te wachten haha. Maar gelukkig nu nog maar ongeveer anderhalve week wachten.

Helaas moet ik me gaan afmelden in deze groep. Vorige week bij 7+3 Alleen lege vruchtzak en nu nog steeds. Word maandag gecureteerd. :( ben je eindelijk zwanger.. krijg je dit.. zo oneerlijk. Iedereen verder veel geluk met jullie zwangerschappen! 

Terug
Bovenaan