Ha dames,
die misselijkheid.. bah. Wat is dat naar he.
Het is wel een ander soort misselijkheid dan bij griep vind ik. Het is alsof het eten, althans bij mij, tot mijn strottenhoofd zit. Ik kan dan soms ook even geen sjaal oid om mijn keel verdragen. Ik merk wel dat het in de ochtend wat af begint te nemen. Ik kan nu bijv. gewoon opstaan zonder gelijk een cracker naar binnen te hoeven schuiven. Wel heb ik het aan het eind van de middag/begin van de avond het het sterktst. Ook een te volle maag werkt niet mee. Gister had ik als lunch een groot bord fruit, met griekse (dus dikke) yoghurt en noten. Nou joh.. ik had het niet meer.. kon alleen maar rustig op de bank zitten. Geen gekke bewegingen maken.. alleen even rust bewaren, want het eten zat me zo hoog.. ohohoh.
Maar mijn energie lijkt wel wat terug te komen. Ik begin stilaan, en heel subtiel, het gevoel te krijgen dat mijn lichaam gewend begint te raken aan de nieuwe hormoonafstellingen. Wel merk ik dat doordat ik steeds wat moet eten, ik weer veel te veel suikers binnenkrijg doordat ik ook wel veel zoets snaai. Volgende week afgelopen hiermee, dan ga ik mijn bewegingsniveau ook even wat opkrikken. Zo lusteloos de laatste weken dat ik niet meer heb hardgelopen (wel geyoga'd) en veel minder gewandeld. Ik wil wel lekker fit blijven. Dus ik ga mijn gewichtjes er weer eens bij pakken en zit eraan te denken om 1x per week een uur te gaan baantjes trekken/zwemmen (en daarna lekker in het bubbelbad hehe..). Ik ben altijd wel sportief type geweest en mis dat nu een beetje. Maar komt wel weer. Wat doen jullie aan sport en beweging en hoe zien jullie dat voor je de komende tijd?
Hier hebben mijn borsten nog dezelfde maat.
Nog geen buikje (wel opgezette darmen 's avonds).
En ook ik wil zo graag het geslacht weten! Maar denk niet dat mijn man al voor de 20 weken een extra geslachtsbepaling wil doen. Schat zo in dat hij zoiets heeft dat we dat dan meepakken bij de echo. We willen wel een pretecho doen, maar dan wat later in de zwangerschap samen met onze dochters.
Nu ben ik eerst gefocused op die NIPT. Als daarvan de uitslag goed is, kan ik me wat meer overgeven denk ik.
Groet,
Eefje