Wow Boerin J, wat super rot... Veel sterkte en hopelijk een tijd met rust om verdriet te kunnen hebben.
@Steda: zo heftig misselijk zijn is verrot hè! Ik heb zelf ook een paar weken plat gelegen en niet kunnen werken ook. Ik heb uiteindelijk pillen gekregen die me redelijk goed helpen. Het is niet weg, maar het zit wel minder 'hoog' steeds, als je snapt wat ik bedoel. Wat mij helpt qua eten verschilt een beetje per week. Dingen die ik af en toe aankon (in stukjes en niet helemaal uiteraard): appel, banaan (zo groen en hard mogelijk), kiwi, sap sinaasappel/kiwi, krentebol met boter, Wasa lichtgewicht cracker met appel, gekookte aardappel, rode kool uit potje, sperziebonen, appeltaart met slagroom (true story), lange vingers, appelmoes, water. Gemberthee schijnt goed te zijn, maar thee vind ik nu vies. Als ik hem af liet koelen en koud dronk vond ik het wel te doen. Overigens heeft dat niet erg geholpen heb ik het idee. Heb jij zelf nog tips??
@JLG: wat verrot van het niet kunnen slapen!! Ik heb het ook een poos gehad (voor nu lijkt het weer wat beter te gaan) en ik werd er he-le-maal leip van. Ik heb geen tips voor je helaas, maar wel heel veel medeleven!!! Misschien gewoon ziekmelden? Dat legt ook wat minder druk op je nacht, je hoeft dan niet op en top uitgerust te zijn.