Uitgerekend September 2019

MariekeSep – 1 september Saseptember – 1 september Suustea      – 1 september Priscillaa  – 2 september Samantha – 2 september MoMoo  – 2 september Lovesept  – 2 september Marjolein van Bergen – 3 september Septzwanger – 3 september Suusiee – 4 september Ivo – 5 september Leaf – 5/6 september Joyce J – 6 september Mili – 6 september Schaap – 6 september Plienn – 6 september Eefje-  7/8 september Roon X – 8 september Kusjem – 9 september AmyT – 9 september tamaravdh – 9 september SeptemberMamaToBe  – 9 september Saloua – 9 september mamainsept – 9 september IlsX – 10 september Evis – 11 september Lietjuh – 12 september Marge – 12 september Vennie en mutsie – 13 september Valerie – 13 september Mommtobe – 13 september Septembermama – 14 september Pipentimo – 14 september Juffielies – 15 september Hoopjegeluk – 16 september Mia Mayra – 16 september Mientjeeee – 16 september Mirtedebabyfabriek – 16 september Estherseptember – 16 september Julesss – 17 september Moobie -18 september JJsept – 18 september Minni – 18 september xmelis – 18 september Minty – 19 september Aardbeien – 19 september Gebruiker10103742 – 21 september Lenax – 21 september Kwartje – 22 september Floraa – 22 september  Majom – 23 september Nolaatje -23 september Wortel  (Tweeling) – 24 september Loveyourself – 24 september AvdS – 24 september Noortjeee – 24 september Anemoontje- 24 september Nienkerovers – 25 september Smullie – 25 september JLG – 25 september Nikkkiii – 26 september N-R-dK – 26 september MamaSeptember  26 september Egeltje – 27 september Gebruiker1008613 – 27 september Gebruiker10104629 – 28 september Anfi- 28 september
Kerstroos - 28 september
Gebruiker 10104179 – 29 september Gebruiker10104202 – 30 september  

Wow Boerin J, wat super rot... Veel sterkte en hopelijk een tijd met rust om verdriet te kunnen hebben.
@Steda: zo heftig misselijk zijn is verrot hè! Ik heb zelf ook een paar weken plat gelegen en niet kunnen werken ook. Ik heb uiteindelijk pillen gekregen die me redelijk goed helpen. Het is niet weg, maar het zit wel minder 'hoog' steeds, als je snapt wat ik bedoel. Wat mij helpt qua eten verschilt een beetje per week. Dingen die ik af en toe aankon (in stukjes en niet helemaal uiteraard): appel, banaan (zo groen en hard mogelijk), kiwi, sap sinaasappel/kiwi, krentebol met boter, Wasa lichtgewicht cracker met appel, gekookte aardappel, rode kool uit potje, sperziebonen, appeltaart met slagroom (true story), lange vingers, appelmoes, water. Gemberthee schijnt goed te zijn, maar thee vind ik nu vies. Als ik hem af liet koelen en koud dronk vond ik het wel te doen. Overigens heeft dat niet erg geholpen heb ik het idee. Heb jij zelf nog tips??
@JLG: wat verrot van het niet kunnen slapen!! Ik heb het ook een poos gehad (voor nu lijkt het weer wat beter te gaan) en ik werd er he-le-maal leip van. Ik heb geen tips voor je helaas, maar wel heel veel medeleven!!! Misschien gewoon ziekmelden? Dat legt ook wat minder druk op je nacht, je hoeft dan niet op en top uitgerust te zijn.

Meiden mijn eerste echo was vandaag fantastisch... 
Ben een dagje vooruit gezet, vandaag precies 8 weken. uitgerekende datum is dus naar 26 september geschoven.
hartje gezien en gehoord, mooi stabiel 140 slagen per minuten.
verder armpjes, beentjes, holtes voor hersentjes gezien. ... zo in love. Ook namen ze de tijd om even verder te kijken uitwisseling tussen mij en t kindje is ook al op gang. En mijn eileiders zijn ook gecontroleerd, ook dat zag er goed uit. 
in totaal 7 foto's gekregen en daarbij de mededeling dat dit er zo goed uitziet dat ik ontslagen ben uit het ziekenhuistraject. 6 maart eerste echo bij de gewone verloskundige.
Na helemaal in de wolken te zijn hebben we op bezoek geweest bij mijn ouders en schoonmoeder ( die wisten beide nog niets). Ook zij helemaal in tranen van blijdschap. 
 Mijn Valentijnsdag kan niet meer stuk!!

@boerin J sterkte met her verlies! 

De zenuwen worden hier ook weer meer. Morgen voor de termijn echo. Sta dan op 11+1. Als alles goed is gaan we het dit weekend ook de rest van de famillie vertellen. Ik heb namelijk ook alle 4 mijn opa’s en oma’s nog dus kijk daar heel erg naar uit! 
Helaas kan ik na vandaag ook niet meer zeggen dat ik de zwangerschap zonder spugen heb overleefd maar hoort erbij zullen we dan maar denken :)

BoerinJ, sterkte ?

Ik had vandaag termijnecho bij 10 weken. Hartje, armen, benen, lekker bewegen, dus blij en opgelucht.
Ik ben nog steeds misselijk, soms wel de hele dag. Oplossing is eten maar zoals nu ben ik te misselijk om te eten. Denk soms dat ik ook misselijk ben van de moeheid. Nu ook; zooo bekaf. 
Verder zijn mijn borsten echt al twee cupmaten gegroeid en heb ik ook een buikje. Nog niet zo duidelijk dat mensen het (durven te) vragen maar ik heb het idee dat iedreeen het ziet. Ga het volgende week ook maar vertellen op kantoor. Niet wachten totdat ze het vanzelf zien haha.
Gaan jullie bij 15/16 weken een geslachtsbepaling echo doen? Wij wel, te nieuwsgierig ?

Terug
Bovenaan