Uitgerekend September 2019

Die misselijkheid lijkt hier ook alleen maar toe te nemen. Overgeven wordt ook steeds meer en steeds vaker. Het blijft ook nog steeds zoeken naar wat ik qua eten wel en niet kan verdragen. Het lijkt steeds te veranderen. 
Vanmorgen een echo gehad en alles is nog helemaal goed met de twee wondertjes. Ze hebben allebei hun eigen placenta. 
Over 2 week heb ik een termijnecho. De 3e keer alweer! 

Hallo mede-zwangeren,

Hou vol! Ik ben er veel ziek van geweest, nu bijna 12 weken en knap echt op. Mooi weer erbij, heerlijk!
1 september uitgerekend, 2 goede echo's gehad. met 8w en 11w 4d.

Zijn er hier mensen goed in de nub vinden? Ben zo benieuwd en vind t lastig, haha.

1
2
3

Ik vier vandaag 12 weken (Yeah!) en voel me oprecht ontzettend goed. Mijn voorgevel blijft wel gezellig doorgroeien en is zeker 1 cupmaat groter. Beha’s met beugel zijn nu even een no-go. Ook zwangerschapsbroeken gekocht want de belly is er en je kunt er niet meer omheen. Wat een comfort!
Ik ben van 5x per week sporten (CrossFit) naar  iedere dag minstens 20min wandelen gegaan. Mijn spiegelbeeld is niet meer wat het was Haha. Maar ga het sporten vanaf morgen rustig oppakken, zit er ook aan te denken wekelijks te gaan zwemmen.
We krijgen aanstaande dinsdag nekplooimeting en bloeduitslag voor de combinatietest. Dus dat is nog even spannend! Uit onze vorige echo dacht ik middels de NUB te zien dat het een meisje wordt. @Freckles: ik vind het bij jou lastig te zien omdat juist dat gedeelte van de echo vrij donker is. 

Hi iedereen! 
Poeh ik voelde me vandaag weer zo zwakjes.. Ik ben al niet echt een sociaal type en kom liever niet buiten als het niet hoeft (heb een angststoornis, buiten is soms ook gewoon best spannend) maar ik merk dat ik nu echt liever veilig binnen zit met al mijn klachten. Heb wel lekker het huis een beetje kunnen opruimen dus dat was wel erg fijn! Maar ik ben benieuwd of meer van jullie hier last van hebben? Ik wordt heel onzeker als ik me in de supermarkt onwijs misselijk voel, of als ik het gevoel heb dat ik flauw ga vallen als ik op straat loop. Hoe doen jullie dat? 
Ik ben ondernemer en heb het geluk dat ik mijn eigen tijden kan indelen, moet zeggen dat dat wel veel rust geeft. Niet elke dag de druk om ergens heen te moeten. Al is dat natuurlijk misschien wel een idee, misschien voel je je beter als je juist wel elke dag iets moet doen?
Ik ben benieuwd hoe jullie dit aanpakken en of jullie uberhaupt snappen wat ik bedoel haha
Liefs!

Ik dacht dat bij mij de klachten afnamen maar man o man wat voel ik me de afgelopen 2 dagen beroerd. Heel erg misselijk weeig en niet normaal moe. 
Ik ben bijna 12 weken dus hopelijk snel over. 
Aan sporten moet ik nu niet denken haha
Mooie echo freckles we schelen maar 1 dag met elkaar. Ik ben niet heel bekend met de nub theorie maar ik zou zeggen een jongetje. 

Hi Elise,
Dat lijkt me lastig en vervelend om je zo te voelen, waar word je precies onzeker over? 
Ik herken dus niet echt wat je bedoelt. Ik werd laatst tijdens het boodschappen doen bijvoorbeeld erg beroerd/duizelig maar toen ben ik rustig aan naar huis gelopen en heb ik mijn vriend terug gestuurd, haha. 
Er kan iets gebeuren als je buitenshuis bent, daar heb je geen controle over. Dus als er zich een probleem aandient, kun je erop vertrouwen dat je op dat moment een goede oplossing vindt.
Het lijkt me sowieso goed om naar jezelf te luisteren en als jij het fijn vindt om niets te moeten dan zou ik dat lekker zo houden :)

@MariekeSep, ja sexy Bh’s even de deur uit! Heb ook na weken geen bh nu een lekkere zachte grote bh. En leuk hè dat buikje, ik ben heel trots op en vind het zelf een joekert maar met kleren aan zie je er nog niks van helaas haha. Ik zie inderdaad ook bijna geen nub in mijn echo’s. 
@LoveSept, oooh je denkt een jongetjes nubje te zien? Wat leuk! Haha onze familie beweert hoog en laag dat het een jongetje gaat worden, dus ben benieuwd. 
Wat rot dat weeïge misselijk, weet precies wat je bedoeld. 

Ik voel me nu wel weer frisser in Mn hoofd, meer energie. Maar slaap steeds zo slecht dat dat me weer op breekt.. meer mensen last van erg vroeg wakker? Mn hoofd tolt dan rond van de baby gedachtes..
En bandenpijn de laatste dagen is ook echt een dingetje aan het worden.. nu al?!

Ik dacht dat ik me ook al beter begon te voelen, maar gisteren weer echt 'zo'n dag'. Terwijl het zulk mooi weer is! Ik moet mezelf juist naar 'buiten jagen' omdat ik van binnen zitten zo duf wordt. Terwijl ik tegelijkertijd aan een soort winterslaapgevoel wil toegeven. Ik merk dat ik veel te inactief ben voor mijn doen en dat me dat negatief lijkt te beinvloeden, net alsof je in een cirkeltje terecht komt. Aan de andere kant voelt het soms gewoon echt zo dat ik alles moet laten vallen om het vol te houden. Dubbel dus soms. Wat is goed en nodig? Soms is dat doen en naar buiten, soms juist echt languit op de bank. 
Vandaag 11 weken precies en volgende week de termijnecho. Nog even twee-drie weekjes en dan is het tweede trimester en bijbehorende 'weer fit voelen' hopelijk echt aangebroken! Ik vind dit echt zwaarder dan met 41-42 weken met dikke toeter rondlopen wachtende op de bevalling.. ;-)
Zo even een lekker warme douche en met mijn meisjes naar paardrijden!
Groet,
Eefje

Terug
Bovenaan