Uitgerekend September 2019

Whoop whoop! Vanmorgen goede termijn echo gehad. Hartje gezien en kindje volop in beweging. Alles zag er mooi uit zei de echoscopist. 
Roon x jij mag vanavond toch? 
Ik wil mezelf toevoegen aan de lijst maar t lukt me niet. Ik ben 18 september uitgerekend. Mocht iemand het toe willen/kunnen voegen dan zou dat leuk zijn :)
Liefs.

Hoi!
Ik wil mezelf ook graag toevoegen, maar ik weet niet hoe. Kan iemand me dit kort uitleggen?
Wij verwachten onze eerste frummel op 1-9-19, super spannend allemaal dus ik lees graag mee!

Liefs

Leuk weer nieuwe aanstaande moeders en voor degene die een goede echo hebben gehad: gefeliciteerd!
Ik ben even benieuwd.. Hebben jullie al een gevoel of het een jongen of meisje wordt? En denkt jullie partner hetzelfde of juist het tegenovergestelde? 
In mijn omgeving zijn behoordelijk wat jongens geboren de afgelopen tijd. Ik denk zelf als sinds het begin dat wij een meisje krijgen (nergens op gebaseerd behalve gevoel). Als ik de NUB moet geloven van onze 10+5 weken echo dan zou het best een kunnen kloppen. Morgen heb ik een volgende echo dus benieuwd of het misschien al wat duidelijker is (12+3). Mijn vriend + ouders denken grappig genoeg precies hetzelfde maar een goede vriendin is overtuigd dat het een jongen wordt. Wij willen het in ieder geval wel graag weten maar ik ga er geen speciale echo voor doen, als het pas bij de 20-weken echo naar voren komt is het ook prima. 

Hoi allemaal 
Ook hier vanochtend de termijnecho gehad.
10 september uitgerekend.
Wat een verschil met 3 weken geleden zeg!! Kindje was volop aan het schoppen met de voetjes en aan het zwaaien met de handjes. Ook het hartje hebben we even gehoord. Zo super leuk!!
Over 4,5 week de geslachtsbepaling. Ik gok op een meisje. Mijn vriend op een jongen. Nergens op gebaseerd verder hoor. Heel benieuwd.

Hoi Allemaal,
Hier ook goed nieuws! :) Een mooie termijnecho !!
Spring levend, mooi aan 't bewegen met z'n beentjes en aan 't zwaaien ?
Nu gezet naar 11w2d dus de definitieve uitgerekende datum 7-9-'19.
Maar wat een verschil met 3 weken geleden zeg echt mooi om te zien ! 

Hoi allemaal, 
Ook hier weer een mooie echo gehad. Kindje was volop in beweging en het hartje klopte mooi. Anderhalf uur en 3 echo’s later nog geen meting kunnen doen omdat onze kleine druktemaker bleef springen en met z’n kin op z’n borst lag. Volgende week maandag dus weer terug voor een meting. Vervelend zo’n extra echo ?. 
Wat een heerlijk gevoel! 

Ah wat heerlijk al die goede termijn echo’s! Gefeliciteerd dames.
ik heb twee weken terug eerste echo gehad vanavond voor het eerst naar de verloskundige ben benieuwd! 

Loesjeeee jij hebt vandaag je eerste echo toch?
succes! 

Ja klopt annemoontje heb om 9.30uur de afspraak staan. Ben zo zenuwachtig!
Jij vanavond weer eventjes kijken naar de kleine super leuk!

Terug
Bovenaan