Uitgerekend September 2019

Ik hoef mezelf gelukkig niet de deur uit te schoppen. Heb 2 paarden en ben nu bijna 9 weken, maar train nog gewoon 5 a 6 dagen in de week. Eerst vond ik het heel onwennig met het idee de baby, maar nu prima. Alleen mn borsten doen sinds 2 dagen zeer dat is wel vreselijk met trainen gelukkig even door de pijn heen en dan merk je het niet meer.
Dit weer geeft mij zoveel energie! Ben 2 weekjes wat misselijk geweest blij dat dat voorbij is. Nu nog hopen op een goede termijn echo:)

Veel berichten weer! Balen voor de dames die zich nog steeds zo beroerd voelen.. hier komt de energie langzaam terug. Nog lang niet hoe het was maar voel me sinds een halve week wel iets energieker en niet meer 'standje ik val elke seconde van de dag om door vermoeidheid'. Ik sport ook nog gewoon 3x in de week, doe aan bootcamp. Doe het wel minder intensief dan eerst; vooral met hardlopen merk ik dat mijn hartslag snel de lucht in schiet. Maar vind het wel heel belangrijk om te blijven sporten, ten eerste omdat ik ook wel iets in proporties wil blijven en ten tweede ik het wel belangrijk vind om een goede conditie te houden, komt m.i. de zwangerschap en ons kleintje alleen maar ten goede. 
Ik ben nu 9w2d. Over 9 dagen de termijnecho, ben nu al zooooo gespannen.. Meer die hier al zenuwachtig voor zijn? Ik las wel dat al meerdere een goede termijnecho hadden gehad, dat geeft hoop ofzo?
Ik heb sinds deze week wel veel last van zeurende pijn in mijn onderbuik met af en toe een steek. Het lijkt daar ook wat boller te worden nu. Herkent/herkende iemand dit met mijn termijn?

Zo, net op mijn gemak even bijgelezen. Liep aardig achter ?.
Gisteren goed nieuws ontvangen dat ik toch bij de vk naar keuze kan, ze hadden voor het eerst een 'stop' op nieuwe aanmeldingen maar omdat ik de vorige keer met mijn vroege miskraam al contact met ze had gehad mag ik toch komen ?. Nu 8+4 ik was nog een beetje bang naar de tweede ongesteldheid toe, maar die bleef gelukkig ook uit.
We gaan donderdag voor een vroege echo, alhoewel zo vroeg is hij dan al niet meer ?. Dan gaat het voor mijn gevoel pas echt beginnen ?.
Deze week heb ik even alles afgezegd kwa hobby en sport, kon het even niet opbrengen. Gisteren voor het eerst met vrienden in de kroeg. Ze vonden mijn 0.0 biertje wel wat vreemd ?

Zo wat hebben veel van jullie last van kwaaltjes. Ik nog steeds helemaal geen kwaaltjes gehad word er echt onzeker van.
Dinsdag de eerste echo en hoop zo dat deze goed is. Maar door dat ik geen kwaaltjes heb ben ik zo bang dat er iets niet goed is. Ben zo zenuwachtig.

@Loesjeee, ik herken me ook allemaal niet in die klachten. Gelukkig met de 8wkn wel al een kloppend hartje gezien. As maandag termijn echo ben zo zenuwachtig of alles goed is met de kleine aangezien ik nergens last van heb! Ben er zo onzeker door :(

@SanneSept wat fijn dat je al een goede echo hebt gehad! Ja word je echt onzeker van he. Voelt ook zo onwerkelijk.
Hoop ook echt dat ik een goede eerste echo heb dinsdag! En jij maandag een goede termijnecho.

@mientjee ik herken die steekjes en het zeurende wel. Ik merk dat er behoorlijk wat aan de gang is in mij buik, ben 9+6 nu. Bandenpijn?
vanavond weer een feestje waarbij ik de “bob” ben. Sinds dinsdag niet meer hoeven spugen dus voel me eindelijk wat beter. Fijne avond allemaal!

Terug
Bovenaan