Uitgerekend September 2019

Loesjeee nee nee! Bij ons zit echo en verloskundige helaas apart. Dus moet nog 2 weken wachten. Ben zo bang dat dat hartje tussen 7 en 11 er mee is gestopt, maar we gaan van het beste uit. 

Succes! Laat het ons weten:)

Die angst ken ik wel Anemoontje. Wij hebben donderdag avond de termijn echo. Ben zo bang dat het in de tussentijd fout is gegaan ?. Maar goed. Het is maar afwachten. We hebben er helaas geen invloed op. 

Wij mogen vanmiddag op de verjaardag van mijn man voor de termijnecho. Ik herken je angst Anemoontje. Maar volgens mij is de kans veel groter dat het wel goed gaat. Spannend :)

[quote quote=10169802]Ja klopt annemoontje heb om 9.30uur de afspraak staan. Ben zo zenuwachtig! Jij vanavond weer eventjes kijken naar de kleine super leuk![/quote]
Is het allemaal goed gegaan???

Heb net een goede echo gehad! Zooo blij.?
Was al druk aan het bewegen en ben idd rond de 9 weken. Kon het niet helemaal goed meten omdat ik mijn blaas heel vol had. Moest ook zo nodig plassen haha. Maar had eerst de intake en toen pas de echo. Dus zo lang met een lange blaas was niet te doen haha. 

Ahh zo fijn! Had er echt even een hard hoofd in door je bloedverlies, maar gelukkig alles toppie! Zo zie je maar weer. Zonder kwaaltjes ook gewoon alles erop en dr aan haha. Geniet er maar van (dat doe ik ook haha). 

Loesjee wij lopen trouwens gelijk op he! Ik vandaag ook 9 weken. Wel grappig vroeg aan mn vriend vanochtend hoeveel weken denk je dat ik zwanger ben. Eh 8, dus ik nee, 7 dan.. ook niet. Mannen! Haha

Terug
Bovenaan