Uitgerekend September 2019

Valt wel mee hoor. Word gevraagd naar lengte en gewicht en werk wat jij en je partner doen. En worden heel veel vragen gesteld over je gezondheid en die van je familie enzo. En uitleg over de combinatietest/nipt test. En 20w echo. Dat was bij mij zo tenminste.
Vond de echo ook veeeel spannender. Had ook echt gehoopt op eerst de echo, en dan de intake maar was dus eerst de intake. 

Hoi Anemoontje,
wegtrekker niet echt juiste woord.. ?.. Bedoelde dat hij een traantje weg moest pinken (soms haal ik wat woorden door elkaar ;-)). Wij hebben 2 meiden dus een jongetje zou hij erg leuk vinden.
Maar lees net weer van alles over die NUB (genitale knobbel) en dat die bij meisjes er ook eerst is.. dus eigenlijk weet ik het even niet meer. Dat ding tussen de benen hoeft dus niet perse begin van een piemel te zijn concludeer ik..
Nou ja.. nog even geduld!

Oeh eefje een jongen na 2 meiden wat leuk zeg!
Wat fijn zeg dat de termijnecho's goed zijn gegaan van jullie meiden (onthoud niet alle namen sorry..) 
@annemoontje de intake vond ik ook niet zo heel speciaal hoor wel fijn als je alle informatie weet.
Ik ben vandaag wezen prikken voor de nipt en het algemene onderzoek wow dat waren nogal wat buisjes bloed. 
Vandaag ook wat leuke jurkjes gekocht want mijn broeken zitten echt niet lekker meer. 
Vraagje ben ik de enige van de hele groep die het geslacht niet wil weten?
Ik ben nu 12+1 en ik heb het idee dat mijn misselijkheid minder wordt en eetlust wat beter maar ik durf dat nog niet te hard te roepen haha

Hoi allemaal,
super om te horen, al die goede termijnecho’s! Wij zijn morgenmiddag aan de beurt, spannend! Ben ook heel benieuwd of het nog steeds zo goed gaat met de frummel in mijn buik en hij/zij goed gegroeid is. 
Eefje ik hoorde qua nub dat het vooral om de stand van het “uitsteekseltje” gaat. Wellicht dat je verloskundige daar iets aan heeft kunnen zien.

Fijn al die goede termijn echo's!  Wij moeten nog wachten  tot 12 weken (4maart). Vind het ook enorm spannend. Al vraag ik mij af in hoeverre het nog fout kan gaan als je een goede 8 weken echo hebt gehad??!
Ik ben nu 10+1 en heb bijna nergens last van! Alleen moe en zeer pijnlikke borsten zo nu en dan. En oh ja..mijn libido is als sneeuw voor de zon verdwenen. Herkennen jullie dit?

Wat fijn al die goede echo's!!! Die angst mbt stoppen met het hartje ben ik ook zooooo bang voor, maarja we hebben er geen invloed op helaas! Ik heb a.s. maandag de termijnecho, ben dan ongeveer 10w4d. Wat hoop ik dat alles goed is, dan willen we het die week erna als ik 11.5 week ben aan de rest van onze familie, vrienden en collega's gaan vertellen.. Het enige waar ik de hele dag mee bezig ben, mee wakker wordt en mee naar bed ga is ons kleintje? kennen jullie dat?
Ik heb sinds gisteren zo ontzettend veel last van mijn darmen ? Vandaag op het werk meerdere keren krom gelopen van de pijn en dan ben ik zó bang dat het vanuit mijn baarmoeder is.. Alleen steeds daarna heb ik enorm veel last van winderigheid (excuses, TMI) en dan is de kramp/pijn ook snel weer weg gelukkig. Komt dus echt uit mijn darmen. Iemand die dat herkent met deze termijn? (9w5d)

Oh zo grappig al die herkenbaarheid! 
Mientje ik heb rond dezelfde periode ook echt enorm veel windjes moeten laten Haha. En ook buikpijn idd uit de darmen.
Esther ik ben nu 10.2 en qua kwaaltjes heb ik hetzelfde als jij. Vooral vermoeidheid en echt pijnlijke borsten (word er soms wakker van snachts) verder ben ik al een week niet meer aan het spugen en neemt de winderigheid ook af. Af en toe nog een huilbui (gewoon omdat het kan...) verder voel ik me goed! 

Eefje: ah ha snap hem haha. Ach je kan je zelf altijd gek maken ja! Geslachts echo met 15 weken:)?

estherseptember: blij dat jij het benoemt wat een ellende hahaha zelfde hier... heb echt 0.000 zin elke aanraking is teveel. Normaal wel 2 a 3 keer seks nou laatste keer was nu wel een week terug. Oeps! Ze zeggen toch zwangere vrouwen willen graag. Wanneer komt dat?

Terug
Bovenaan