Uitgerekend September 2019

Noortjeee, mijn gesprek over Nipt stond ook pas over twee weken (ben nu 10+4) en vond dat veel te laat en weet genoeg over de nipt om te weten wat ik wil dus heb de assistent van de VK gebeld en geregeld dat ik as vrijdag het formulier kan halen en dan prik ik maandag (bij 11+3) bloed. Wil niet langer wachten want als het niet goed is dan wil ik dan zo vroeg mogelijk weten en niet pas bij 15 weken. Gaan ook nog 10 werkdagen na prikken overheen tot je uitslag hebt immers. 

Eefje, dat zou leuk zijn, een jongen!!! Ik ben ook zooo benieuwd wat het is, met ook al twee meiden in huis! 

Hier vandaag ook een positieve termijnecho. Ik ben weer wat vooruit gezet maar ik blijf toch hier plakken (officieel nu 13 weken, hopelijk vinden jullie dat geen probleem maar eerst was de uitgerekende datum 04-09). Ook meteen de uitslag gehad van het onderzoek en geen enkele reden voor zorgen, zo'n enorme opluchting dat ik net heerlijk heb zitten huilen om het positieve nieuws. Alle organen zagen er goed uit en de echoscopist was enorm positief. De baby maakte op de echo op het laatst nog een soort heart sign met de handjes, ontzettend schattig. 

Wauw wat fijn die mooie echo's en al goede uitslagen ook!
Wij hebben morgen de termijnecho en ik word steeds zenuwachtiger! Wij hebben bij 12 weken nog een echo bij de gynaecoloog ivm ons traject. We willen het dit weekend tegen de familie vertellen als alles morgen goed is. Nog even flink duimen dus..
Wij willen het geslacht ook (nog) niet weten. Misschien verandert het nog want ik ben wel nieuwsgierig maar voor nu lijkt het ons een mooie verrassing :)
X

Jaa ook hier een hyperactieve baby op de echo gezien :) Echt een enorm verschil met het boontje van 3 weken terug. De uitgerekende datum is 10 september.

Yeey hier ook een prachtige echo gehad. Na meting zelfs een paar dagen vooruit gezet, naar 6 sept. Wie nog meer rond die dag?
Hyperbaby inderdaad, lag geen moment stil. Heel mooi om die armpjes te zien bewegen ♥️. Heel verschil met het boontje van 3w geleden zeg! Het voelde nog niet anders dus ging er vanuit dat hij/zij nog net zo stil lag. 
Ik werd ook blij v d VK/echoscopiste die heel enthousiast vertelde wat er allemaal goed wat (positie placenta, gesloten dit, gesloten dat, bpm hartje etc.) Heel fijn, ik dacht, die doet dat dagelijks dus zal wel niet zo boeiend meer zijn..  
Ook bloed laten afnemen voor de NIPT (+nb). Duurt 10 wdagen. Afgesproken dat als er iets gevonden wordt, we niet in paniek raken en verdere echo’s afwachten. Heb op dit forum over de nadelen v d test gelezen. Toch besloten te testen. 
Bijna bij mijlpaal 3mnd! Meer mensen (en werk :( ) vertellen!
Ik lees verder veel mee met jullie maar weinig energie om mee te schrijven. 
Succes iedereen die nog een echo krijgt en mooi om over zoveel mooie echo’s te horen.

Na alle blije berichten van iedereen, hier een angstig berichtje.
Ben nu 8+6 en sinds gisterenavond ineens gaan bloeden. Vannacht weinig bloed verlies. Maar vanochtend met afvegen zat er nog steeds helder rood bloed op t papiertje.
Heb de verloskundige gebeld, gelukkig hebben ze straks om 9.45 een plekje in de agenda. 
Meestal ben ik niet heel negatief ingesteld, maar gezien eerdere ervaring met miskraam denk ik t ergste.

Terug
Bovenaan