Uitgerekend September 2019

@engeltje. Wat spannend zeg en wat fijn dat alles goed is.
ik heb sinds vorige week maandag (veel) bloed verlies, helderrood, vorige week dinsdag bij de verloskundige klopte het hartje mooi. Nu vrijdag weer heen en hopen dat er dan nog steeds goed nieuws is. Dan ben ik bijna 9 weken. Nu 8+4, super spannend blijft het. Ik voel me verder prima, misselijk en moe maar dst hoort er bij. En ik heb wel het advies gekregen om rustig aan te doen omdat ik zoveel bloed verlies en ik daardoor wat slapjes wordt. Ik hoop op net zon mooie uitslag en dat we ons kindje dan ook zien bewegen☺️

Goed nieuws egeltje! Heel fijn!!
Haha, ik moet heel hard lachen om de uitspraak the belly is out.
Ik heb vandaag ook voor het eerst mn zwangerschapsbroek van de H&M aan. Dat is wel even wennen zeg. Zit heerlijk hoor, maar ik heb nu wel nog even een wijd shirtje aan gedaan. Want met een strak shirtje vind ik mn buik echt nog wat te heftig zo ineens.?
Mijn vriend vind het onzin. Hij zegt: iedereen weet het nu toch? Zijn mijn eigen onzekerheden natuurlijk. Voor mijn gevoel is het nu echt zo'n vet buikje i.p.v. een baby buikje.

Oh yes yes yes, net ook een goede termijnecho gehad. 1 dagje vooruit dus nu 10.3 en uitgerekende datum blijft nu staan op 15september. 
Komende week prikken voor het algemene bloedonderzoek en de nipt met nevenbevindingen. Voor het gewone bloedprikken moet ik wel nuchter zijn Eefje, jij niet dan? Voor de nipt hoeft dit niet. 
Bij 12 weken hebben we nog een echo bij de gynaecoloog vanwege ons traject en bij 13 weken een extra controle bij de verloskundige vanwege de navelstreng en dat die nu wat dikker was omdat de darmen van de baby daar nog in zitten maar dat mag bij 13 weken niet meer zo zijn. Ze zei nog wel dat ik me daar echt niet druk over moest maken want dat zien ze heel vaak en ze had vanmorgen ook al 3 vrouwen gehad die bij 13 weken terug moeten komen vanwege de navelstreng. Op zich wel fijn nog 2 echo's binnenkort! 
Ik ga nu wat meer proberen te genieten! Er groeit een mini mensje in mijn buik, daar moet je toch van genieten  :)

Wat leuk allemaal die goede echo’s! Ik ben maandag aan de beurt, 11w2d dan. 
Had totaal geen zorgen, tot gisteren bij de apotheek bleek dat de HA vorige maand mijn medicatie heeft opgehoogd zonder dat ik dat wist en ik dus een maand lang te weinig heb geslikt. De vk heeft me gelukkig verteld dat het voor het kindje niet erg is, mja nu toch pas ECHT gerustgesteld als ik het maandag zie. 
Gaat iemand van jullie naar de negenmaandenbeurs? Ik ga morgen ? heb er echt zin in!

Wauw wat veel positieve berichten! Leuk dat we allemaal zo gelijk opgaan :)
Ik heb vandaag ook een termijnecho gehad en het was geweldig. Kleintje was lekker aan het friemelen en rekken. Het lag helaas verkeerd om dus er kon niet een exacte meting worden gemaakt in het begin, daarom extra lang mogen kijken. Hoesten, met de billen wiebelen etc. om het kindje te laten draaien, leuk om te zien hoe het daarop reageert! Het mocht niet baten dus uiteindelijk een meting van de voorkant gemaakt en 1 dagje vooruit gezet (10.1).
Volgende week NIPT zonder nevenbevindingen laten prikken en ik zie de verloskundige pas over 5 weken weer. Prima! Ik ga lekker genieten :)

Wat fijn al die positieve berichten! Dat stemt mij weer positief.
Ik heb dinsdag mijn allereerste en gelijk de termijnecho. Super spannend, maar door jullie berichten maak ik mij iets minder zorgen :)
Voor iedereen die ook deze of volgende een echo heeft, heel veel succes en plezier gewenst!

Terug
Bovenaan