Uitgerekend September 2019

Zoo vandaag de dag.. vanaf 15:00 verwachten we visite voor mijn verjaardag. De dag waarop we HET bekend gaan maken. Niemand weet het nog. Zo gaaf alle familie en vrienden bij elkaar. Inmiddels nemen de zenuwen behoorlijk toe.

@mientje ja inderdaad, ik hoop het ook. We wachten rustig af :).
@anemoontje heel veel plezier! Super leuk om het iedereen zo tegelijk te mogen vertellen. Geniet!

Heey allen,
Ik heb alweer een tijdje niets meer laten horen maar wel meegelezen. Drie weken geleden een goede termijn echo gehad en deze week het hartje gehoord. Was direct te vinden en heb er een geluidsopname van gemaakt zodat ik zo nu en dan even kan luisteren. Ik ben nu al verliefd haha!
Gister heb ik het aan mijn directie en klas verteld (met een Galgje). Iedereen enthousiast, heel lieve reacties allemaal.
We gaan nu allemaal de fase in van wel of geen geslachtsbepaling, ik twijfel nog of ik het wil weten. 
Ik heb wel besloten geen Nipt te doen. Meer mensen die dit niet doen? 
Liefs x

Hallo meiden
Wat spannend annemoonyje hoe gaat je het precies vertellen?
Ik ben nu 14w6d en nog steeds erg moe en nog vlagen heel erg misselijk. Ben vanavond eerder van werk gegaan omdat ik zo misselijk en draaierig werd erg naar. 
Volgens de verloskundige wordt het met 16 weken stabiel dus daar hou ik me aan. Kan niet wachten op wat meer energie en iets meer eetlust. 

Hoi allemaal! 
Vanwege een paar daagjes weg was ik even offline maar ondertussen weer bijgelezen. Hoe was het Anemoontje? 
Ik ben morgen 13 weken en ook ik ben nog met vlagen heel misselijk en vanwege een lage bloeddruk soms ook echt heel duizelig of flauw. Nog iemand had daar veel last van zag ik. Ik neem af en toe een zout dropje en verder heb ik in elke tas wel een koekje of cracker zitten voor als ik misselijk ben. Ik neem het allemaal voor lief, maar die duizeligheid is soms gevaarlijk.
Succes met afwachten juffielies! 

Vervelend dat jullie nog misselijk zijn zeg! 
We hebben gewoon geproost op het feit dat we in september met zn drietjes wonen en de echo tevoorschijn gehaald. Niemand had het zien aankomen dat was echt onwijs gaaf. Meteen al die bezorgde gezichten of je je wel goed voelt etc. Ik behoor gelukkig tot de mensen zonder kwaaltjes dus iedereen was snel gerust. Nu morgen nipt formulier halen en deze week prikken. Ben benieuwd weer een stapje verder.
ik had trouwens wel mazzel mn zus had net vorige week de babykamer op marktplaats gezet. Gelukkig wel biedingen, maar nog niet verkocht. Daar is nu een mooi plekje voor bij ons:)

Terug
Bovenaan