Uitgerekend September 2019

Joyce ik hoop met je mee ;)
Eefje ik zou zeggen jongen! 
Ik heb ook een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepalingsecho, over 2.5 week als ik 15 weken ben.. kon niet meer wachten :p En wil 'm eigenlijk gewoon graag weer zien, die paar 10tjes is het waard!

Booming business.. die echoscopiebureaus!
Ik hoor enkel keertje nog wel eens dat mensen het geslacht een verrassing willen laten zijn tot na de geboorte. Heeft ook zeker zijn charmes, ik ben alleen te nieuwsgierig en vind het ook praktisch om te weten. Anders wordt het allemaal wel erg neutraal met de eerste spulletjes en kleertjes. En dan kan ik me vast een beetje instellen op 'wie' er komt. 
Mijn collega had bij de 20-weken echo het geslacht op een briefje laten zetten in dichte envelop. In de week erna gingen ze samen romantisch uit eten en de envelop open maken. Nou.. ik had hem denk ik binnen 5 minuten in de auto op weg naar huis al opengescheurd! ?

anemoontje ja hoop wel dat dit de enigste keer is haha. 
Okee zou er rekening mee houden dankje. Maar had eigenlijk niet vet gegeten of grote porties.

@ Eefje: ik zou op basis van de foto ook jongen zeggen maar 11,5 week is nog wel vroeg. Voor ons de eerste inderdaad. Ik ben meteen op jongensmodus overgegaan. Kleur voor de kamer uitgezocht en een schattig pakje bij de Hema gekocht. Ik merk dat nu ik weet wat het is het allemaal gewoon wat "echter" voor mij en mijn vriend is. Heel fijn gevoel. Onze echo was simpel: 2D en 15 minuten, de kosten €35. Zeker waard! 

Ik heb een goede termijnecho gehad. Ben 25 september uitgerekend. Helemaal blij :) Lig alleen al wel weer in bed, pff zo moe nog. Het is voor het goede doel zullen we maar zeggen. Morgen m'n zusjes inlichten. 

Yes yes yes! Ook mijn NIPT test was helemaal goed. Zooooooo opgelucht!!! Blijkbaar hadden ze afgelopen woensdag de uitslag al maar toen kregen ze geen gehoor.. Naja was net bij de verloskundige en toen zei ze het. Valt een last van mijn schouders.. En het hartje gehoord! ❤ Ze moest even zoeken want ons kleine aapie lag lekker verstopt maar daarna ging die keihard. Oh wat ben ik opgelucht... Nu kan ik hopelijk eindelijk een beetje gaan genieten en ademhalen (tot de 20 weken echo?)

Mientje wat fijn! Ben jaloers op je, wacht nog op Mn nipt uitslag :-( werkdag 7 nu, had de hoop voor het weekend maar ben er bang voor..
mezelf vandaag maar getrakteerd op wat nieuwe bh’s en alvast wat zwangerschapsbroeken. 

Jammer dat je niets gehoord hebt Juffielies. Hopelijk kun je het dit weekend los laten, hoef je in ieder geval twee dagen niet bij je telefoon te wachten ;) 
Heel goed om jezelf te trakteren!

Terug
Bovenaan