Uitgerekend September 2019

Wij waren een week op vakantie. Vandaag terug gekomen en zag dat er weer behoorlijk wat bij te lezen was! Fijn alle goede echo’s en NIPT uitslagen! 
Wij hadden vorige week zaterdag, de dag voor we weg gingen een echo. Ook een springend klein mensje gezien! Op vakantie belde de verloskundige met uitslag van de NIPT: ook deze was helemaal goed!! 

Wat leuk anemoontje, en boffen met de spullen van je zus! 
Jules lekker op vakantie! Fijn al die goede uitslagen.
Ik merk dat de nipt me enorm bezig houd, vooral in mijn slaap ;-) droom continu over een goede uitslag, ga er maar van uit dat mijn dromen dit keer kloppen. Vanavond lekker uiteten om ergens anders aan te denken! Fijne zondag allemaal! 

Hebben jullie de kraamzorg al geregeld? 
Ik heb afgelopen vrijdag met een bekende gebeld, zij is kraamverzorgster en heeft al jaren geleden gezegd ‘als het zover is, dan kom ik bij je kramen hoor’. Ik was toen begin 20 en nog totaal nier bezig met kinderen haha maar nu is het zover. Ze was helemaal enthousiast. Dus vanochtend me ingeschreven bij het kraambureau waar ze werkt. Ze had haar leidinggevende al ingelicht dus als alles goed gaat krijgen we haar als kraamverzorgster. ?
Ik ben morgen 12 weken. En er op tijd bij zei ze. Ze zaten namelijk in januari al vol t/m juli..

Hallo Meiden, 
Fijn alle goede uitslagen. Wij werden afgelopen vrijdag gebeld met ook een goede uitslag. Ben mega opgelucht.
Ik ben even nieuwsgierig gaan jullie nog een pretecho of 3d echo doen? Of hebben jullie geduld tot de 20 weken echo?

[quote quote=10177054]Ik heb een goede termijnecho gehad. Ben 25 september uitgerekend. Helemaal blij  Lig alleen al wel weer in bed, pff zo moe nog. Het is voor het goede doel zullen we maar zeggen. Morgen m’n zusjes inlichten.[/quote]
Wat leuk! mijn datum is ook vastgezet op 25 september. En moe herken ik ook hahahaha. Misselijkheid en moe zijn de 2 dingen die ik nu het meest merk van de zwangerschap 

Zo we zijn weer wat dagen verder en heb net even bijgelezen. Wat een leuke en positieve berichten allemaal!
Afgelopen vrijdag heb ik laten prikken voor de NIPT en wat andere dingen en ook direct urine ingeleverd dus ik ga voor de volledige APK hahaha
Inmiddels hebben we het verteld tegen mijn opa en oma, 2 vriendinnen en 3 mensen op het werk (leidinggevende en een goede vriend) naast de ouders en broers die het al wisten. We hebben afgelopen weekend een leuke foto gemaakt samen die we naar wat mensen gaan appen en na woensdag vertellen we het tegen de rest van onze vrienden (dan zijn we 12 weken).
Ik ben nog steeds behoorlijk misselijk, op een incidentiële dag af en toe na moet ik elke morgen overgeven en afgelopen week werd ik zelfs 's nachts een keer wakker met een drukkend en branderig gevoel bovenaan mijn maag wat ook resulteerde in een bezoekje aan de pot. Van mij mag dat echt wel minder worden. Gelukkig slaap ik goed en kan ik zonder dutjes de werkdag goed aan (op vrijdag pak ik vaak wel 's middags 1 of 2 uurtjes en in het weekend lekker vroeg naar bed en uitslapen). Verder geen echte klachten alleen sinds een paar dagen wat trekkerig gevoel in de liezen (na lang zitten voelt het als lichte spierpijn) en af en toe een trekkerig drukkend gevoel in mijn onderbuik/schaamstreek.
Over anderhalve week weer naar de VK en over 3 weken naar het ZH. gaat best snel eigenlijk

Terug
Bovenaan