Uitgerekend September 2019

@egeltje ik wist het precies na een week de uitslag. 
En misselijkheid heb ik de gehele dag en warm eten kan ik moeilijk verdragen heel vervelend. 
Zijn jullie al naar babywinkels geweest om naar kamertjes en kinderwagens te kijken? 

@ Prisscilla: wat leuk een meisje! Ik hoor echt waanzinnig veel jongens (wij ook). Voor de afwisseling wel leuk ;-).
Fijn dat je nu ook lekker kan shoppen. Ik heb afgelopen weekend verf gehaald voor de babykamer. De meubeltjes en kinderwagen zijn er al dus na de 20-weken echo gaan we aan de slag om het kamertje af te maken. 
Voor degene die een pretecho al hebben gedaan, zijn jullie ook een beetje bang voor die 0.2% foutmarge? Ik heb het zelf ook gezien dat het echt een jongen is maar een kennis van ons had dat ook en bij de 20-weken echo was het toch echt een meisje. Maakt me wel een klein beetje nerveus ;-). Vandaar dat wij nog even wachten tot de 20 weken echo op 3 april.

Tip voor de misselijke zwangeren: mij heeft gember goed geholpen, en altijd droge crackertjes mee. Ik maakte het avondeten vaak in de ochtend/middag of avond ervoor, zodat ik niet misselijk werd van het koken en daarna nog moest eten.
Ik heb ook nog niks van Nienke van fb gehoord. Kan iemand DiewertjeMel en mij helpen om op die besloten fb groep te komen?
Haha Juffielies, die scheetjesdag is herkenbaar.
Leuk Prisscilla, een meisje! Super tof om nu gerichter te kunnen shoppen. Lekker genieten!
MariekeSep, ik voel mij niet bang voor die foutmarge. Maar kan mij voorstellen dat als je het dichtbij hebt meegemaakt dat die marge groter voelt.
Wij hebben gisteren de 12 weken echo gehad, blijft toch erg spannend en dubbel een echo voor ons. Gelukkig alles goed voor deze echo! Uitgerekende datum is 1 dag eerder dan verwacht, 21 september is het nu. De eerstvolgende echo is met 16 weken. De GUO mogen wij een weekje eerder, dus met 19 weken. (In verband met onze eerdere zwangerschap waar we met 20 weken erachter kwamen dat ons kindje ziek was.)

Hoi dames!
Ik heb al een poosje niks van mij laten horen, maar heb wel meegelezen met iedereen! Fijn om te horen dat iedereen goede termijnecho's heeft gehad en leuk dat al een aantal weten wat het geslacht is van de baby!
Ik heb volgende week maandag weer een afspraak met de verloskundige staan en op 2 april mogen wij voor de geslachtsbepalende echo! We konden toch niet helemaal wachten tot de 20-weken echo, want we zijn te nieuwsgierig ;) Ik ben nu 13+3 en voel me een stuk beter dan de afgelopen weken. Nog wel wat moe, maar dat is een stuk fijner dan die misselijkheid!

Minty haha wij lopen echt precies gelijk idd, Leuk! Mijn vriend denkt dat het een meisje wordt, ik heb echt geen flauw idee. Geen voorgevoel ofzo. We gaan het zien! Juffielies ze zeggen idd dat meisjes je schoonheid weg nemen he ;-) in dat opzicht kan je voorgevoel voor een meisje wel kloppen haha. Maar wat moet je idd langs wachten op de NIPT test! Ik zou morgen gewoon even gaan bellen. Bij mij wisten ze het na 5 dagen al (Egeltje), alleen hadden ze me geprobeerd te bellen en kregen ze geen gehoor (beetje vaag want had ook geen voicemail maarja). Ik had 2 dagen later een afspraak bij de verloskundige waardoor ik het toen hoorde maar ze hebben niet nog een keer gebeld. Misschien bij jou ook het geval? Last van mijn darmen heb ik vooral met 9-10 weken gehad en ook winderigheid. Nu inmiddels geen last meer van.

Nou Mientje ik heb toch niet hoeven bellen gelukkig hihi, net rond 17.00u een mail gehad dat alles goed is en er geen gekke dingen gevonden zijn bij de nipt, Yes! Super blij! Na 9 werkdagen wachten (met twee weekenden dus 13 dagen) valt er een last van onze schouders. Lekker genieten nu!!!! 

Terug
Bovenaan