Wat een leuke berichten allemaal weer. Ik ben even benieuwd naar jullie ideeën of plannen. Wij willen laatste weekend van Maart de huidige logeerkamer (dit wordt de babykamer) leeg gaan halen, als in boeken uit de boekenkast, lades leeg, kastjes leeg. Alles uitzoeken en in dozen naar zolder indien nodig. De meubels gaan we dan op marktplaats zetten en als er geen reactie komt worden ze een week later door de kringloop opgehaald. Op dat moment ben ik tussen de 14 en 15 weken zwanger. De bedoeling is dat de kamer bij 16 weken helemaal leeg is zodat we hem goed kunnen schoonmaken. Er komen nieuwe gordijnen en er wordt 1 wandje geschilderd maar dit komt allemaal later. We willen als de kamer leeg is de boel goed opmeten en ons gaan oriënteren op meubeltjes enzo.
Vinden jullie dit te vroeg of wat zijn jullie van plan? Ik denk dat we dan rond de 17 weken wat winkels gaan bezoeken om te kijken wat we leuk vinden en wat we kwijt kunnen qua ruimte. We hebben dan ook het idee om daarna online te kijken waar diezelfde spullen nog meer te vinden zijn wellicht wat prijzen vergelijken. 24 april hebben we de 20 weken echo maar ik ben dan pas 18 weken. De Gyn heeft dit zo gepland dus neem aan dat het geen kwaad kan dat het niet echt 20 weken is. Als dat allemaal goed is willen we pas echt grote uitgaven doen maar zijn we dan niet erg laat qua bestellen van spullen? Als we het eerder doen kunnen we dan nog wel annuleren als er iets niet goed blijkt of gaat?
Trouwens, hoelang hebben jullie op de NIPT gewacht? Ik lees veel snelle berichten maar ook wat langere, heb vorige week vrijdag geprikt en moest naar Maastricht worden opgestuurd. Verwacht dat het daar dan zaterdag aangekomen is of zelfs maandag pas. Moet ik echt uitgaan van 10 werkdagen?
Kortom veel vragen dit keer hahahaha. Hoop op jullie reactie!